جلف بازی نو فریبا نادری ، شوهرم چه صدایم می زند !

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، خبرنگاران:ادعا جالب فریبا نادری بازیگر زن جنجالی تلویزیون درباره اینکه شوهرش در خانه او را به نام کوچک صدا نمی زند.

جلف بازی نو فریبا نادری ، شوهرم چه صدایم می زند !

فریبا نادری بازیگر زن مشهور و البته جنجالی می گوید در خانه شوهرش که مهرداد طباطبایی فردی بسیار ثروتمند است او را با نام کوچک صدا نمی نماید و می گوید نادری جان ! البته فریبا نادری و همسرش رابطه کاری هم با هم دارند. فریبا نادری و همسرش با هم یک رستوران را اداره می نمایند که فریبا نادری مسئولیت برندینگ و تبلیغات و بازاریابی آن را بر عهده دارد که البته مدتی قبل فریبا نادرینسبت به بد شدن وضع اقتصادی مردم و نداشتن مشتری گله می کرد !

فریبا نادری بازیگر و شاخ اینستاگرامی !

البته خانم نادری در کنار رستوران داری شاخ اینستاگرامی هم هست ! شاخ اینستاگرامی را ما به آن دسته از افراد می گوییم که در اینستاگرام خود فعال هستند و حاشیه ایجاد می نمایند و از آن طرف کسب عایدی از تبلیغات در پیج خود را هم دارند. فریبا نادری اخیرا با چند برند نه چندان مشهور قرارداد تبلیغاتی بسته و تبلیغات سطح پایینی را در صفحات خود منتشر می نماید. فریبا نادری چهره آشنا سینما و تلویزیون است. فریبا نادری متولد 23 فروردین 1363 است.فریبا نادری همسر سابق مسعود رسام بود. فریبا نادری بعد از درگذشت همسر اولش با یکی از فعالان مواد غذایی و لبنیات ازدواج کرد.

منبع : برخط نیوز

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: رکنا
انتشار: 30 مهر 1400 بروزرسانی: 30 مهر 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 9834

به "جلف بازی نو فریبا نادری ، شوهرم چه صدایم می زند !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلف بازی نو فریبا نادری ، شوهرم چه صدایم می زند !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید