حمایت از خشونت و آشوب در هنگ کنگ مورد استقبال نیست

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، به گزارش خبرنگاران به نقل از رادیو بین المللی چین، همزمان با تلاشهای هنگ کنگ برای کنترل خشونت و آشوب و احیای نظم جامعه، آمریکا طرح قانون حقوق بشر و دمکراسی هنگ کنگ را به تصویب رسانده و به قانون تبدیل نموده است.

حمایت از خشونت و آشوب در هنگ کنگ مورد استقبال نیست

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

در واقع، این اقدام نوعی پناهگاه برای آشوبگران هنگ کنگ فراهم نموده و تهدیدنامه ای علیه دست اندرکاران اجرای قوانین و حفظ نظم جامعه هنگ کنگ به شمار می رود و کاملاً توطئه واشنگتن را برای اختلال در هنگ گنگ و جلوگیری از توسعه چین فاش می نماید.

سازمان غیردولتی بنیاد ملی دفاع از دمکراسی آمریکا که در بحران ناشی از اصلاح قانون استرداد مجرمان هنگ کنگ، به آشوبگران کمکهای اقتصادی داده است، در واقع به بهانه هایی مانند حقوق بشر و دمکراسی، این کار را در بیش از 100 کشور جهان تکرار نموده است.

آشوب مدتی طولانی در هنگ کنگ ادامه یافته و این منطقه مشتاق نظم و ثبات است. اما بعضی سیاستمداران آمریکا در این حال با اقدام خود به دنبال دامن زدن به اختلافات و اختلال در هنگ کنگ و سرایت دادن ناآرامی از هنگ کنگ به دیگر کشورها و مناطق جهان هستند. این اقدام آمریکا باعث نفرت 1.4 میلیارد جمعیت چین و دیگر کشورهای جهان خواهد شد

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 آذر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 1347

به "حمایت از خشونت و آشوب در هنگ کنگ مورد استقبال نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت از خشونت و آشوب در هنگ کنگ مورد استقبال نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید