خبرنگاران تاکید استاندار گلستان بر ادامه قرنطینه خانگی برای مهار کرونا

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، گرگان- خبرنگاران - استاندار گلستان در ادامه سرکشی از مراکز درمانی استان، با حضور در بیمارستان بندرگز خواهان همراهی بیشتر مردم در قرنطینه خانگی، پرهیز از سفرهای غیرضروری و دید و بازدیدهای عید و همچنین ادامه طرح غربالگری و تب سنجی در ورودی و خروجی های گلستان شد.

خبرنگاران تاکید استاندار گلستان بر ادامه قرنطینه خانگی برای مهار کرونا

هادی حق شناس امروز دوشنبه همچنین با حضور در محل خروجی استان در بندرگز و سرکشی از فعالیت گروه تب سنجی پلیس راه این شهرستان گفت: همکاری دانشگاه علوم پزشکی، هلال احمر و نیروی انتظامی در تب سنجی و کنترل اتومبیل های ورودی و خروجی بسیار ارزشمند و مطلوب است.

وی ادامه داد: رعایت مردم برای در خانه ماندن شایسته تقدیر است چرا که سفر نرفتن در ایام نوروز موجب قطع شیوع ویروس کرونا و کاهش بار زحمت پزشکان، پرستاران و کادر درمانی استان می گردد.

به گفته وی اوج شیوع کرونا در گلستان روزهای 13 و 14 اسفند بود که در هر روز بیش از 190 نفر در مراکز درمانی استان پذیرش شدند که با همراهی مردم در قرنطینه خانگی و رعایت نکات بهداشتی، این مراجعات در حال حاضر به نصف رسیده است که امیدواریم این فرایند کاهشی تا 15 فروردین ادامه داشته باشد.

استاندار گلستان در روزهای اخیر علاوه بر سرکشی مستمر از مراکز درمانی، بیمارستان ها و نقاهت گاه های محل بستری بهبود یافتگان کرونا، از شهرهای سیل زده و بعضی طرح های پیشگیرانه سیل گلستان نیز دیدن کرد.

تا به امروز 121 نفر بر اثر ابتلا به کرونا در گلستان جان خود را از دست دادند.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: ایرنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 2347

به "خبرنگاران تاکید استاندار گلستان بر ادامه قرنطینه خانگی برای مهار کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تاکید استاندار گلستان بر ادامه قرنطینه خانگی برای مهار کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید