خبرنگاران 4 تروریست شاخه شبه قاره القاعده در کراچی بازداشت شدند

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، اسلام آباد - خبرنگاران - نیروهای اطلاعاتی و امنیتی پاکستان در جریان یک عملیات در شهر کراچی در جنوب این کشور 4 تروریست وابسته به شاخه شبه قاره گروه القاعده را بازداشت کردند.

خبرنگاران 4 تروریست شاخه شبه قاره القاعده در کراچی بازداشت شدند

رسانه های پاکستانی یکشنبه شب به نقل از پلیس کراچی گزارش دادند: عملیات نهادهای اطلاعاتی در منطقه گلستان جوهر این شهر منجر به شناسایی مخفی گاه تروریست ها و متلاشی کردن مرکز ارتباطات این عناصر شد.

براساس این گزارش، چهار فردی که برای شاخه شبه قاره القاعده کار می کردند و دست به اقدامات خرابکارانه می زدند بازداشت شده و ماموران امنیتی از آنها تعداد زیادی اسلحه، مهمات و بمب کشف کردند.

عرفان بهادر یک مقام امنیتی حاضر در این عملیات به خبرنگاران گفت: تروریست ها بازداشت شده در افغانستان آموزش های لازم را دیده و سپس با سفر به پاکستان چند نقطه مهم و حساس را جهت عملیات تروریستی معین کرده بودند.

سخنگوی ارتش پاکستان هشتم اسفندماه گذشته گفت که نیروهای امنیتی این کشور طی 3 سال گذشته بیش از یک هزار تروریست القاعده را بازداشت و یا در عملیات های مختلف کشته اند.

پاکستان سه سال پیش عملیات بزرگ مبارزه با تروریسم در سراسر این کشور باعنوان ردّ الفساد و با ویژگی برخورد بدون تبعیض با تمام گروه های تروریستی را آغاز کرد.

ارتش و نهادهای اطلاعاتی پاکستان طی سه سال گذشته تحت عملیات رد الفساد، 1500 فقره عملیات انجام داده است. به گفته سخنگوی ارتش این کشور، در این عملیات از چهارم اسفندماه 95 تا اوایل اسفند 98، چهارصد فقره عملیات تروریستی از جمله حملات انتحاری و بمبگذاری خنثی و 344 تروریست نیز محکوم به اعدام شدند.

منبع: ایرنا
انتشار: 28 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 2591

به "خبرنگاران 4 تروریست شاخه شبه قاره القاعده در کراچی بازداشت شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 4 تروریست شاخه شبه قاره القاعده در کراچی بازداشت شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید