خبرنگاران 47 هزار قلم کالای بهداشتی از سوی ستاد عتبات عالیات در محلات توزیع شد

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، خمین - خبرنگاران - مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات محلات گفت: 47 هزار قلم کالای بهداشتی شامل 40 هزار دستکش، 6 هزار ماسک و یکهزار لیتر الکل به ارزش 385 میلیون ریال به منظور مبارزه با شیوع ویروس کرونا از سوی خیرین این ستاد در محلات خریداری و در مناطق کم برخوردار توزیع شد.

خبرنگاران 47 هزار قلم کالای بهداشتی از سوی ستاد عتبات عالیات در محلات توزیع شد

محمد نجفی روز آدینه در گفت وگو با خبرنگاران اضافه نمود: تعداد 30 سبد کالا به ارزش 60 میلیون ریال نیز در بین بیماران مبتلا به بیماری کووید 19 در محلات توزیع شد.

وی گفت: مردم محلات پارسال سه میلیارد و 500 میلیون ریال یاری نقدی و کالایی برای بازسازی عتبات عالیات اهدا کردند که 500 میلیون ریال از سهمیه شهرستان در جمع آوری یاریهای مردمی برای بازسازی عتبات بیشتر است.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات محلات ادامه داد: بیش ازیک میلیارد و 950 میلیون ریال از این یاری ها به صورت نقدی ویک میلیارد و 180 میلیون ریال سنگ نما و تزئینی از صنعتگران این شهرستان به صورت غیرنقدی جمع آوری شدهاست.

نجفی گفت: این شهرستان در شاخص های ستاد مرکزی برای چندمین سال متوالی در یاری به بازسازی عتبات عالیات رتبه نخست کشور را کسب کرد.

وی یادآور شد: سرانه هر نفر جمعیت این شهرستان برای یاری به بازسازی عتبات عالیات 68 هزار ریال است که بالاترین مقدار در کشور است.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات محلات بیان نمود: 600 ستون سنگی پارسال در این شهرستان ساخته و به منظور عملیات بازسازی صحن حضرت زهرا (س) به نجف اشراف ارسال شد.

نجفی ادامه داد: تعهد شهرستان محلات برای ساخت ستون مرمر برای بازسازی صحن حضرت زهرا (س) پایان یافت و ستون های ارسالی شامل سرستون، رینگ ستون و میله ستون فراوری شده در کارگاه فرآوری سنگ این شهرستان است که با استفاده از سنگ کوپ مرمر سفید از معادن استان کرمان و آذرشهر ساخته شده است.

شهرستان محلات از توابع استان مرکزی 55 هزار نفر جمعیت دارد و قطب فراوری سنگ نمای کشور محسوب می گردد.

تا به امروز یک هزار و 468 نفر در استان مرکزی به ویروس کرونا مبتلا شده اند و 139 نفر نیز بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده اند.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: ایرنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 2556

به "خبرنگاران 47 هزار قلم کالای بهداشتی از سوی ستاد عتبات عالیات در محلات توزیع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 47 هزار قلم کالای بهداشتی از سوی ستاد عتبات عالیات در محلات توزیع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید