خبر خوش بازگشت بازیکنان مصدوم به تمرینات پرسپولیس

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، تمرین امروز پرسپولیس تحت تأثیر بازگشت بعضی بازیکنان مصدوم و صحبت های یحیی گل محمدی درباره شرایط این تیم برگزار گردید.

خبر خوش بازگشت بازیکنان مصدوم به تمرینات پرسپولیس

* پیش از شروع تمرین، یحیی گل محمدی دقایقی برای بازیکنان صحبت کرد و شرایط تیم و برنامه های پیش روی سرخپوشان را تشریح کرد.

* قبل از شروع تمرین، بازیکنان در گروه های چندنفره، کار با توپ انجام دادند و همینطور در گوشه ای از زمین، به بازی مهیج تنیس فوتبال مشغول شدند و با کری خوانی و شادابی خود، روحیه بالای تیم را نشان دادند.

* با شروع تمرین، بازیکنان بدن ها را زیر نظر مربی بدنساز تیم گرم کردند. در بخش بعدی تمرین، بازیکنان در سه گروه به تمرین پرداختند و در قسمت های بعدی تمرین هم، مرور کارهای تاکتیکی و فوتبال هدفمند در برنامه بود.

* تمرین یک ساعت به طول انجامید و بجز سیامک نعمتی، همه بازیکنان بدون مشکل در تمام مراحل تمرین شرکت داشتند. از جمله؛ امید عالیشاه، میلاد سرلک و حامد پاکدل که در همه بخش های تمرینات گروهی حضور داشتند.

* تیم فوتبال پرسپولیس فردا پنج شنبه آخرین تمرین خود پیش از ترک تهران را برگزار و بعدازظهر با یک پرواز چارتر، تهران را به مقصد اهواز و از آنجا به سمت مسجد سلیمان ترک خواهد نمود.

لازم به ذکر است؛ ملاقات برگشت تیم های فوتبال پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان، ساعت 18 روز آدینه در استادیوم شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان شروع خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 9 اردیبهشت 1401 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 11738

به "خبر خوش بازگشت بازیکنان مصدوم به تمرینات پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبر خوش بازگشت بازیکنان مصدوم به تمرینات پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید