تور ارمنستان ارزان: دریافت ویزای انگلیس از ارمنستان

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، دفتر BLS در ارمنستان از مراکزی ست که پرونده های متقاضیان ایرانی ویزای انگلیس را مورد آنالیز قرار می دهد. طولانی شدن فرایند وقت سفارت دلیلی بر آن شده تا بیشتر ایرانیان این کشور را برای انگشت نگاری و تحویل مدارک انتخاب نمایند. در ادامه به معرفی مراحل دریافت ویزای انگلیس در ارمنستان می پردازیم.

تور ارمنستان ارزان: دریافت ویزای انگلیس از ارمنستان

با ما سفر کنید و با تور ارمنستان ارزان از کشور جذاب همسایه دیدن کنید و شهر زیبای ایروان را ببینید.

متقاضیان می توانند علاوه بر سفارت این کشور در ایران از ارمنستان هم برای دریافت ویزا اقدام نمایند. افرادی که متقاضی دریافت ویزای انگلیس به وسیله ترکیه هستند می توانند پس از آماده کردن مدارک سفارت این کشور را جهت انجام انگشت نگاری و تحویل مدارک انتخاب نمایند.

مراحل دریافت ویزای انگلیس از ارمنستان

جمع آوری مدارک

ارائه تمکن اقتصادی، داشتن سند ملکی، ارائه اسناد شغلی و داشتن دعوت نامه یا برنامه سفر از مهمترین مدارک لازم برای دریافت ویزای انگلیس هستند. از آنجایی جمع آوری مدارک اولین مرحله و مهمترین مرحله در زمینه دریافت ویزا بوده و در مثبت بودن جواب تأثیر مستقیم دارد بایستی تمامی مدارک به صورت کامل و دقیق ارائه گردد.

تکمیل فرم ویزا به وسیله وب سایت رسمی ویزای انگلیس

تکمیل فرم ویزای انگلیس به صورت آنلاین و به وسیله وب سایت رسمی سفارت انجام می گردد. در این مرحله اطلاعات شخصی مانند آدرس محل اقامت، آدرس محل کار، سوابق سفر، منبع عایدی، اندازه عایدی و … بایستی ب طور دقیق درج گردد. در نهایت تمامی موارد ذکر شده در فرم با مدارک ارائه شده تطبیق داده می گردد.

معین محل انگشت نگاری

معین محل انگشت نگاری هم هنگام تکمیل فرم و به صورت آنلاین انجام می گردد. متقاضیان دریافت ویزای انگلیس از ارمنستان در این مرحله بایستی دفتر سفارت در شهر ایروان ارمنستان را برای انگشت نگاری و تحویل مدارک انتخاب نمایند. روز و تاریخ انگشت نگاری هم در همین مرحله معین می گردد.

سفر به ارمنستان

پس از معین شدن روز انگشت نگاری متقاضیان بایستی برای رزرو تور ارمنستان برنامه ریزی نمایند. خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل نزدیک به سفارت انگلستان در ایروان از کارهایی ست که در این مرحله بایست انجام گردد. پیشنهاد می کنیم یک روز قبل از روز انگشت نگاری در ارمنستان حضور داشته باشید.

حضور در سفارت جهت انجام انگشت نگاری و تحویل مدارک

پس از سفر به ارمنستان نوبت به حضور در سفارت و تحویل مدارک است. دقت داشته باشید که در این مرحله ضروری است مدارک را به صورت دقیق و کامل همراه داشته و به افسر سفارت تحویل دهید. متقاضیان ویزای انگلیس بایستی شخصاً در سفارت حضور پیدا نموده و مراحل انگشت نگاری را انجام دهند.

بازگشت به ایران تا زمان معین شدن نتیجه ویزا

پس از انگشت نگاری، مدارک به وسیله افسر سفارت آنالیز شده و جواب ویزا به طور معمول پس از 3 هفته کاری (مدت زمان جواب ویزای انگلیس به شرایط بستگی دارد) اعلام می گردد. متقاضیان می توانند بعد از انگشت نگاری و تا زمان معین شدن جواب ویزا به ایران برگردند.

پیکاپ ویزا یا پاسپورت

مرحله آخر پیکاپ پاسپورت می باشد. پس از معین شدن جواب ویزا احتیاجی به حضور شخص متقاضی برای دریافت پاسپورت نمی باشد. بلکه آژانس های هواپیمایی معتبر به اسم وکیل متقاضی پاسپورت را از سفارت ارمنستان دریافت و به مسافر تحویل می دهند. این کار به اصطلاح پیکاپ پاسپورت نام دارد.

مزایای دریافت ویزای انگلیس به وسیله ارمنستان

سفر به ارمنستان بدون احتیاج به ویزا: ایرانی ها برای سفر به ارمنستان احتیاجی به دریافت ویزا نداشته و ویزای مسافران در بدو ورود به فرودگاه صادر می گردد. در واقع ویزای ارمنستان از نوع ویزای فرودگاهی می باشد.

تسریع دریافت وقت سفارت انگلیس: به علت شلوغ بودن سفارت انگلیس در ارمنستان وقت های انگشت نگاری در زمان های طولانی معین می گردد؛ اما متقاضیان دریافت ویزای انگلیس از ارمنستان می توانند وقت انگشت نگاری را در مدت زمان کوتاه تری دریافت نمایند.

خروج از ارمنستان بدون احتیاج به پاسپورت: پاسپورت متقاضیان همراه با سایر مدارک به سفارت تحویل داده می گردد. از این رو افراد می توانند با مراجعه به سفارت ایران در ایروان برگه خروج را دریافت و بدون پاسپورت مجدداً به ایران برگردند.

آدرس سفارت انگلیس در ارمنستان / ایروان

جهت رزرو هتل های نزدیک به سفارت، دسترسی راحت به دفتر BLS و صرفه جویی در زمان ضروری است که از موقعیت مکانی دفتر سفارت انگلیس در ایروان آگاهی داشته باشیم.

آدرس دفتر سفارت انگلیس در ارمنستان: 8th floor Kamar Business Centre, 2 Vazgen Sargsyan St, Yerevan 0010, Armenia

شماره تماس: 37410264301+

خدمات آژانس هواپیمایی خبرنگاران در زمینه دریافت ویزای انگلیس به وسیله ارمنستان

مشاوره جهت تکمیل مدارک: کارشناسان ما در واحد ویزا به شما خواهند گفت که ارائه چه مدارکی شانس دریافت ویزا را برای متقاضیان بیشتر می نماید.

تکمیل فرم آنلاین سفارت: فرم سفارت به صورت آنلاین و به وسیله وب سایت سفارت تکمیل می گردد. اطلاعات فرم بایستی با دقت و به صورت صحیح پر گردد. کارشناسان ما این مرحله را تکمیل خواهند کرد.

پرداخت وجه سفارت: کارشناسان ما واریزی سفارت را به صورت آنلاین و به وسیله درگاه پرداخت اینترنتی انجام می دهند. متقاضیان بایستی برگه پرداخت وجه را در روز انگشت نگاری همراه داشته و به سفارت تحویل دهند.

رزرو تور ارمنستان برای متقاضیان: خرید بلیط هواپیما با برترین ساعات پروازی و رزرو هتل های نزدیک به سفارت از خدمات کارشناسان ما به متقاضیان دریافت ویزای انگلیس از ارمنستان است.

پیکاپ پاسپورت: در نهایت پاسپورت متقاضی به وسیله تیم خبرنگاران از سفارت انگلیس دریافت و به متقاضی تحویل داده می گردد.

بیشتر بخوانید …

مدارکی که هنگام انگشت نگاری برای ویزای انگلیس باید به همراه داشته باشید

دریافت ویزای انگلیس از دبی

برطرف ریجکتی ویزای انگلیس

آیا وقت سفارت از ترکیه و یا امارات شانس دریافت ویزای انگلیس را بالا می برد؟

مراحل درخواست ویزای انگلیس

فرم آنلاین ویزای انگلیس چه اطلاعاتی را شامل می گردد؟

افتخارات آژانس هواپیمایی خبرنگاران

چه ایرلاین هایی از تهران به کانادا پرواز دارند؟

با 10 غذای محبوب در ژاپن آشنا شوید

حمل کدام وسایل در پرواز ممنوع است؟

10 هتل لوکس ایران که باید در آنها اقامت کرد

منبع: ستاره ونک
انتشار: 26 شهریور 1400 بروزرسانی: 26 شهریور 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 9481

به "تور ارمنستان ارزان: دریافت ویزای انگلیس از ارمنستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارمنستان ارزان: دریافت ویزای انگلیس از ارمنستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید