در جریان سفر اروپایی تاج نیستم، نیمه تمام ماندن لیگ واقعیت ندارد

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، ابراهیم شکوری درباره سفر اروپایی مهدی تاج رئیس پیشین فدراسیون فوتبال به اروپا که شائبه ملاقات با نمایندگان فیفا برای برگزاری انتخابات را در پی داشته است، گفت: در جریان نیستم آقای تاج برای این موضوع به جایی رفته باشد. ایشان به خاطر سلامتی اش از جمع ما در فدراسیون جدا شده است.

در جریان سفر اروپایی تاج نیستم، نیمه تمام ماندن لیگ واقعیت ندارد

لذت بخشترین تجربه سفر را با دور زمین تجربه کنید. برای یافتن تورهای لحظه آخری، برنامه سفرهای مقرون به صرفه و دریافت راهنمایی از مسافران قدیمی با ما همراه باشید.

سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال درباره جلسه روز گذشته نمایندگان AFC با کشورهای ایران، قطر و عراق برای برگزاری مسابقات انتخابی جام جهانی و لیگ قهرمانان آسیا تاکید نمود: تصمیم گیری در این مورد ظرف فردا و پس فردا قطعی می گردد. پیش بینی ما این است که مسابقات تیم ملی به تعویق می افتد. با صحبتهای اینفانتینو رئیس فیفا و جلسه نمایندگان فیفا و AFC پیش بینی این است که مسابقات به تعویق می افتد ولی تا صورت جلسه برایمان ارسال نگردد، چیزی قطعی نیست.

شکوری در مورد اردوهای تیم ملی فوتبال هم یادآور شد: اگر مسابقات فروردین باشد تیم ما باید تمرین کند و سرمربی تیم ملی هم برنامه هایش را ارائه داده است. اگر بازی ها به تعویق بیافتد سرمربی تیم ملی تصمیم می گیرد تمرینات پیگیری بگردد یا خیر. قرار بود اواخر اسفند تمرین آغاز گردد ولی منتظریم تا فردا یا پس فردا تصمیم نهایی گرفته گردد.

سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال همچنین با اشاره به برخی از برآورد ها مبنی بر نیمه تمام ماندن مسابقات لیگ در این فصل، تاکید نمود: مسابقات فوتبال تا روز 14 فروردین تعطیل شده است. بازی ها به شرطی که بیماری از کشور خارج شده باشد از 14 فروردین آغاز می گردد. رقابت های لیگ قطعا برگزار می گردد و به خاتمه می رسد. اینکه می گویند مسابقات لیگ نیمه تمام می ماند واقعیت ندارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 2217

به "در جریان سفر اروپایی تاج نیستم، نیمه تمام ماندن لیگ واقعیت ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در جریان سفر اروپایی تاج نیستم، نیمه تمام ماندن لیگ واقعیت ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید