دستگیری 20 نفر اراذل و اوباش در مهمانی شبانه در قزوین

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، خبرنگاران/قزوین فرمانده انتظامی استان از دستگیری 20 نفر از اراذل و اوباش شهرستان البرز در یک مهمانی شبانه در شهر بیدستان خبر داد.

دستگیری 20 نفر اراذل و اوباش در مهمانی شبانه در قزوین

سردار علی ابراهیمی اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر حضور تعدادی از اراذل و اوباش در یک مهمانی شبانه در شهر بیدستان و همچنین اطلاعات به دست آمده از رصد فضای مجازی در این خصوص، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت عمومی شهرستان البرز قرار گرفت.

به گزارش خبرنگاران و بنا بر اعلام مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان قزوین، وی افزود: برابر بررسی های اجرا شده، معین شد این اراذل و اوباش با نقض محدودیت های کرونایی اقدام به برگزاری دور همی و برپایی جشن تولد به همراه پخش موسیقی زنده و انتشار لایو در اینستاگرام از تحرکات خود کرده اند.

فرمانده انتظامی استان اظهار داشت: مأموران با هماهنگی قضایی و انجام اقدامات گسترده پلیسی، محل دورهمی متهمان را در شهر بیدستان شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه، تعداد 20 نفر از اراذل و اوباش را دستگیر و تحویل مراجع قضائی دادند.

ابراهیمی با اشاره به کشف 17 قبضه سلاح سرد و دستگیری 4 نفر از اراذل و اوباش شناسنامه دار استان در این دورهمی اظهار داشت: مخلان نظم و امنیت و آرامش شهروندان باید بدانند که پلیس در مواجهه با هر گونه هنجارشکنی بسیار قاطع و بدون هرگونه چشم پوشی، با هرنوع هنجارشکنی، برخورد خواهد کرد و شهروندان نیز می توانند در صورت مشاهده این گونه موارد، بلافاصله موضوع را از طریق تلفن 110 به پلیس گزارش کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 بهمن 1399 بروزرسانی: 13 بهمن 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 6568

به "دستگیری 20 نفر اراذل و اوباش در مهمانی شبانه در قزوین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری 20 نفر اراذل و اوباش در مهمانی شبانه در قزوین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید