زمین های رنگارنگ و معطر

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، حس خوبی است که با هزاران گل شکوفان احاطه شده‌اید . محل و بوی عطر هر بخش از حواس را درهم می‌شکند . این ده محل را بررسی کنید که در مدت کوتاهی به درون دریاهای گل‌دار هجوم آورده‌اند . دوست دارید کجا بروید ?

زمین های رنگارنگ و معطر

شمال یونان , یونان , چین :
این شهر در استان جنوبی چین واقع‌شده و سایت‌های بسیار جالبی ارائه می‌دهد . هر فصل بهار در اینجا تبدیل به دریای طلایی شده از کلزا به نام ( کلزا ) نیز می‌شود . مناطق وسیعی در این گله‌ای معطر ( کلزا ) که روغن پخت‌وپز ساخته می‌شود پوشانده می‌شوند .
چه وقت به آنجا می‌روید ?
مزارع کلزا در فوریه تا آوریل شکوفه می‌دهند .
دریاچه گراس لیک , رودخانه مکنزی , نیوزیلند
از آنجا که اتمسفر , آسمان شبانه و هوا در اینجا بسیار واضح هستند , شهر تفریحی لیک سیتی به داشتن رصد خانه افتخار می‌کند . دریاچه بسیار خوش‌منظره است و دریاچه بسیار خوش‌منظره است . وقتی ویولت شروع به شکوفه دادن در ساحل دریاچه می‌کند , بسیار زیبا می‌شود .
چه وقت به آنجا می‌روید ?
از اواسط نوامبر تا دسامبر به آنجا بروید .
کارلسباد مفید , کالیفرنیا , آمریکا
یک تفرجگاه ساحلی محبوب بازدیدکنندگان را با آب و هوای مطبوع مدیترانه‌ای و سواحل زیبا جذب می‌کند . مزارع وسیعی از ماهی‌های بزرگ شکوفه دهی , برای بازدید کنندگان باز هستند , تحسین و بویایی هر روز در طول فصل .
چه وقت به آنجا می‌روید ?
از اوایل مارچ تا اوایل بهار ,
پارک ساحلی هیتاچی , ژاپن , ژاپن
این پارک در تمام طول سال توسط بازدیدکنندگان محبوب است . در بهار هزاران لاله و نرگس , راهپیمایان را شیفته خود می‌کنند . این یکی از زیباترین نواحی است که پیاده‌روی خوبی داشته باشید , دوچرخه‌سواری کنید و یا حتی یک مهمانی باربیکیو داشته باشید .
چه وقت به آنجا می‌روید ?
در تمام طول سال : بهار در اینجا شکوفه دهی شده با لاله و نرگس , تابستان - با گل و گل , گل سرخ و شکوفه دهی سالانه .
سی ان ان , اومبریا , ایتالیا
مرتفع‌ترین کوه در کوهستان‌های آپنین است . با این حال روستای کوچک برای دره‌های رنگارنگ که در بهار و تابستان شکوفه می‌دهند بیشتر شناخته شده‌است . شقایق , کلزا و گل‌های وحشی چشم‌انداز را در این زمان از سال تعریف می‌کنند .
چه وقت به آنجا می‌روید ?
هر زمانی از سال بسیار جذاب است . برای گل‌های شکفته در مزارع در بهار و تابستان - از اواخر ماه می تا اوایل ژوئن .
دره کوپر , واشینگتن , آمریکا
هزاران بازدیدکننده در هر بهار هر بهار به فستیوال لاله می‌آیند . دره به منظره‌ای دیدنی و خوش‌منظره تبدیل شده‌است . وقتی بهار فرا می‌رسد , گل‌ها برای دو هفته شکوفه می‌دهند .
چه وقت به آنجا می‌روید ?
در ماه آوریل - همیشه قبل از رفتن چک کنید , چون می‌تواند هر سال متفاوت باشد .
دریاچه فوجی پنج دریاچه , ژاپن
خزه قرمزی یک گل است و شکوفه‌ها در رنگ‌های صورتی روشن , قرمز یا سفید . وقتی هزاران نفر در ژاپن شکوفه می‌دهند , مردم یک فستیوال برای جشن گرفتن آن برگزار می‌کنند . رشته‌های صورتی شکوفه شده با کوه فوجی در پس‌زمینه ویژگی امضای این جشنواره هستند .
چه وقت به آنجا می‌روید ?
از آوریل تا ژوئن . صبح کم‌تر شلوغ است , اما بعد از ظهر برای گرفتن عکس بهتر است .
پارک ملی , وایومینگ , آمریکا
در اینجا گل‌های مختلفی وجود دارند و گل‌های شکوفه دهنده نسبتا سریع تغییر می‌کنند . گونه‌های گیاهان عبارتند از : پرتاب , مروارید , قلم‌مو , قلم‌مو , الهه زیبا , الهه زیبا و دیگران . علاوه بر آن - محیط کوهستانی نفس‌گیر است .
چه وقت به آنجا می‌روید ?
از ماه می تا سپتامبر .
آفریقای جنوبی , نامیبیا و آفریقای جنوبی
مکان اصلا جالب به نظر نمی‌رسد - خشک , خشک و معمولی است . اما در طول بهار آن تبدیل به یک چیز غیر واقعی می‌شود . هزاران گل رنگی شروع به جوانه زدن می‌کنند و ابر معطر را بر فراز آن‌ها پراکنده می‌کنند . گردشگران اغلب محل را تحسین می‌کنند .
چه وقت به آنجا می‌روید ?
بین اوایل آگوست و اواخر سپتامبر .
پرووانس , فرانسه
پرووانس , یکی از زیباترین مناطق اروپا , گیاهان بومی زیادی دارد . بسیار به گیاه نمادین آن افتخار می‌کند . زمین‌های وسیع عطر بنفش , بازدیدکنندگان را جذب می‌کند تا هر ساله از این سایت تاثیرگذار تحسین کنند .
چه وقت به آنجا می‌روید ?
تمام تابستون .

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 13

به "زمین های رنگارنگ و معطر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمین های رنگارنگ و معطر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید