سئول را یک روزه بگردید

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، اگر تنها یک روز برای گشت و گذار در شهر زیبای سئول وقت دارید این بهترین برنامه ای است که می توانید برای این روز اجرا کنید. اگر هم حالا حالاها گذرتان به سئول و دیدنی هایش نمی افتد، این مطلب را بخوانید تا بازدید تصویری از آن داشته باشید!

سئول را یک روزه بگردید

یک روز وقت دارید؟ باید مطمئن شوید که همه دیدنی های اصلی شهر را می بینید. البته مطمئنا وقت برای بازدید از تمام جاذبه ها ندارید اما اصلی ترین ها را نشان تان می دهیم. باید از تماشای قصر چانگ دوک گانگ و باغ مخفی لذت ببرید، برج ان سئول را ببینید و در پارک نامسان گردش کنید. بجنبید!

ساعت 9:30 دقیقه صبح: قصر چانگ دوک گانگ و باغچه مخفی (مدت زمان بازدید: 1 ساعت و 30 دقیقه)

قصر چانگ دوک گانگ یا قصر شرقی در قسمت شرقی قصر چانگ دوک گانگ واقع شده است یکی از 5 قصر عظیمی است که تاریخ ساخت آن به سلسله جوسون بر می شود (1392 - 1897). این قصر امروزه یکی از پایگاه های میراث جهانی یونسکو است. قصر چانگ دوک گانگ در سال 1405 ساخته شد. با وجود تهاجمی که در سال 1592 به وسیله ژاپنی ها به کره انجام گرفت، این قصر همچنان ظاهر اصلی خود را حفظ کرده است. بعد از این حمله قصر در سال 1610 بازسازی شد. در طول 270 سال قصر چانگ دوک گانگ جایگاه دولت سلسله جوسون و اقامتگاه 13 شاه بود. ساختمان قصر با این باور ساخته شد که بناها باید با محیط اطراف شان ترکیب شوند و هماهنگ باشند به جای آنکه به نظر برسد بر آن حکومت می کنند!

ساعت 11:15 دقیقه پیش از ظهر: کاخ گیونگ بوگ گانگ (مدت زمان بازدید: 2 ساعت)

این یکی از 5 قصر بزرگ است. این قصر در سال 1483 در طول دوره فرمانروایی شاه سوجون ساخته شد و بعدها بازسازی شد. در قرن 16 این قصر یکی از مهم ترین ساختمان های شهر بود که به وسیله ژاپنی ها تخریب شد اما همانطور که گفتیم دوباره بازسازی شد. در اوایل قرن 19 دوباره قصر به وسیله ژاپنی ها ویران شد و ژاپنی ها در جای آن پارک و باغ وحش ساختند. با استقلال کره در سال 1945 و بعد از جنگ کره بین سال های 1950 تا 53 باغ وحش و پارک به مکانی دیگر انتقال داده شد و قصر دوباره بازسازی شد.

ساعت 1:35 دقیقه ظهر: برج ان سئول (مدت زمان بازدید 1 ساعت و 15 دقیقه)

این برج به نام های برج ان سئول، برج سئول، برج YTN و برج نامسان شناخته می شود. این برج بر روی کوه نامسان که با ارتفاع 262 متر بلندترین نقطه شهر است ساخته شده. ارتفاع خود برج 236 متر است. این برج ارتباطات قسمت دیده بانی هم دارد و گردشگران می توانند به کمک آسانسور به بالای برج رفته و نمایی از کل شهر داشته باشند. در پایه برج مرکز اطلاعات، موزه و اتاق نمایش سسنتوی، یک رستوران، کافه توسام، گیفتس ان و جزیره هلو کیتی واقع شده است.

ساعت 3 بعد از ظهر: پارک نامسان (مدت زمان بازدید1 ساعت)

پارک نامسان بر روی کوه نامسان، در محل برج سئول، واقع شده است (کوهستان جنوبی). این پارک بزرگ ترین پارک سئول است و به خاطر محل احداث مرتفعش می توان از این پارک دیدی پانوراما به شهر داشت. در طول دوره فرمانروایی شاه Taejo، اولین شاه سلسله جوسون، این کوه کوهی مقدس پنداشته می شد.

ساعت 4: 25 دقیقه بعد از ظهر: یاد بود جنگ کره (مدت زمان بازدید: 1 ساعت و 30 دقیقه)

یاد بود جنگ کره در سال 1994 در محل مرکز فرماندهی پیشین تاسیس شد. این بنا برای یاد بود تاریخ ارتش کره تاسیس شد و شامل ساختمان یاد بود، اتاق های نمایش و مجسمه یاد بود است.

خب سئول گردی مان تمام شد، عجله کنید تا به پروازتان برسید!

منبع: فوت و فن / visitacity.com
انتشار: 21 مرداد 1401 بروزرسانی: 21 مرداد 1401 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 13380

به "سئول را یک روزه بگردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سئول را یک روزه بگردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید