دزد منازل مسکونی اراک دستگیری شد

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، خبرنگاران: رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی گفت: سارقی که با اطلاع از خالی بودن منازل دست به سرقت از آنان می زد، دیروز با کوشش ماموران پلیس آگاهی استان مرکزی در اراک دستگیر شد.

دزد منازل مسکونی اراک دستگیری شد

جهت دریافت خدمات پتینه کاری سقف با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

سرهنگ رضا احمدی در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران در اراک، با اشاره به دستگیری دزد منازل مسکونی در اراک اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در اراک، پلیس آگاهی اقدامات گسترده اطلاعاتی خود را برای شناسایی و دستگیری دزد یا دزدان در دستور کار خود قرار دادند.

وی اضافه کرد: یکی از شهروندان اراکی با مرکز فوریت های 110 تماس و سرقت مقادیری طلا و وجه نقد از منزل خود را به این مرکز گزارش داد.

رئیس پلیس آگاهی استان توضیح داد: پس از اعلام خبر بلافاصله اکیپی از ماموران پلیس آگاهی و گروه تجسس در منزل این شهروند حاضر و تحقیقات نخست شروع شد.

وی اضافه کرد: آنالیز ها نشان می داد که در 2هفته گذشته 3فقره سرقت از منزل نیز به وسیله شهروندان اراکی به مرکز 110 اراک گزارش شده است.

سرهنگ احمدی با اشاره به اقدامات پلیس آگاهی گفت: پس از اقدامات اطلاعاتی پلیس در این زمینه ظرف 24 ساعت گذشته دزد که ساکن یکی از استان های همجوار بوده و تنها برای سرقت به اراک عزیمت نموده است شناسایی و در حین خروج از اراک دستگیر شد.

وی اضافه کرد: دزد پس از دستگیری به 4فقره سرقت منزل در اراک اعتراف کرد و گفت که با یاری یکی از دوستان خود در اراک، منازل خالی را شناسایی و در شب وقوع جرم به اراک آمده و تنهایی اقدام به سرقت می نموده است.

رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی با اشاره به کشف مقادیری از اموال مسروقه از دزد گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی گردید.

سرهنگ احمدی به خانواده ها هشدار داد و توضیح داد: در زمان عزیمت به مسافرت حتما منزل خود را به شخص امین بسپارید و از نگهداری وجوه نقد و طلاجات زیاد در منزل و در یک مکان معین و ناامن جدا خودداری گردد.

وی اضافه کرد: در زمان مسافرت های طولانی به صرف داشتن قفل های کتابی، کامپیوتری و حفاظ بسنده ننموده و منزل را به فردی مطمئن بسپارید.

ق

منبع: تسنیم
انتشار: 19 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 2319

به "دزد منازل مسکونی اراک دستگیری شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "دزد منازل مسکونی اراک دستگیری شد" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دزد منازل مسکونی اراک دستگیری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید