سفری بدون تکنولوژی پیشنهاد عجیب شرکتی به کارمندانش

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، یک شرکت آمریکایی به کارمندان خود پیشنهاد 7.500 دلار برای سفری بدون تکنولوژی می دهد

برای بسیاری از مسافران بروز رسانی شبکه های اجتماعی یک جزء جدانشدنی از سفرشان محسوب می گردد . اگر چه این امکان برای کارمندان یک شرکت آمریکایی ممکن به نظر می رسد چون مدیرانشان به آنها پیشنهاد رقم عجیب 7.500 دلار را برای سفری بدون تکنولوژی می دهند.

سفری بدون تکنولوژی پیشنهاد عجیب شرکتی به کارمندانش

شرکت FullContact یک شرکت مدیریت قراردادها ، به کارمندان خود پول پرداخت می نماید ، در صورتی که قول بدهند از آن برای سفر استفاده نمایند و از تکنولوژی یا امور مربوط به کار خود داری نمایند . در ویدئو منتشر شده این شرکت ، مدیر عامل و بنیانگذار آن Bart Lorang از مزایای بیشمار این طرح صحبت می نماید : اکثریت قریب به اتفاق کارمندان با روحیه ای آرام و با آرامش از سفر خود بر می گردند و خیلی مهم است که زمانی سیم تکنولوزی را قطع کنید تا دوباره به یک انسان تبدیل شوید ، همه ما به صورت دائمی به تکنولوژی متصلیم که بر روی مغز ما برای چگونگی لذت بردن ، دوست داشتن و یا خلق کردن تاثیرگذار است .

در حالی که خیلی از ما شانس داشتن یک سفر مجانی را با هر شرایطی که باشد از دست نمی دهیم ، برای خیلی از مسافرین کاملا بدون تکنولوژی بودن در هنگامی که دور از خانه هستند مشکل به نظر میرسد . این موضوع فقط در زمینه ارتباط داشتن با دوستان یا اعضای خانواده نیست ، بلکه رشد نرم افزارهای مسافرتی و عکاسی از منظره ها و منطقه ها مختلف برای خیلی از آنها وسوسه نماینده به نظر می رسد .

فکر می کنید بیشتر افرادی که می توانند بدون تکنولوژی سفر نمایند چه کسانی هستند ؟ احتمالا کسانی نیستند که شما فکر می کنید . تحقیقات نو در استان متحده نشان می دهد افرادی که درحدود سال 2000 به جهان آمده اند بیشتر از نسل قدیم محتمل است موبایل هایشان را در هنگام مسافرت خاموش نمایند . و در حالی که رها شدن از تکنولوژی مزایای بیشماری دارد شاید نیازی نباشد تا دوربینتان را هم در منزل بگذارید . تحقیقات نو به مسافران توصیه می نماید تا از سفرهای خود خاطراتی جمع آوری نمایند که بعد ها به راحتی می تواند موجب یاد آوری و افزایش تاثیر سفر گردد . کارمندان این شرکت حداقل امکان استفاده از تعطیلات رایگانی را دارند که می توانند در آن از تمام وقت با ارزش خود استفاده بنمایند . 41 % از آمریکاییها در سال 2015 اصلا به مسافرت نرفته اند و 17 % آنها گفته اند که که فقط کمتر از 5 روز به سفر رفته اند .

منبع: lonelyplanet.com

منبع: الی گشت
انتشار: 6 اسفند 1400 بروزرسانی: 6 اسفند 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 11254

به "سفری بدون تکنولوژی پیشنهاد عجیب شرکتی به کارمندانش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفری بدون تکنولوژی پیشنهاد عجیب شرکتی به کارمندانش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید