سوغات ارمنستان ، خرید جالب ترین سوغاتی ها از بازارهای ارمنستان (تور ارمنستان ارزان)

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، کشور ارمنستان با سابقۀ غنی تاریخی و فرهنگی ، مقصد خوبی برای علاقه مندان به سرگرمی و تاریخ شناسان از همۀ جهان است. از امتیازاتی که سفر به ارمنستان برای مردم ایران دارد این است که ایرانیان برای ورود به کشور ارمنستان احتیاج به ویزا ندارند. همین مسئله موجب شده تا استقبال مردم ایران از سفر به ارمنستان بیشتر و بیشتر گردد و زمانی که به یک منطقه سفر میکنید یک سنت قدیمی را باید در نظر بگیرید که آن خرید در ارمنستان و تهیه یادگاری از سفر برای نزدیکان و عزیزانتان است.بیشتر کشورهایی که توریستی محسوب میشوند تدارک لازم را برای فروش سوغاتی به گردشگران میبینند. آنها با تهیه محل های خاص به عرضۀ انواع محصولات فرهنگی، یادگاری های تاریخی، صنایع دستی و حتی خوراکی های محلی میپردازند که این خودش یکی از راههای کسب در آمد صنعت گردشگری است. فراوری آثار هنری و فروش آن به گردشگران هم برای کشور گردشگرپذیر منبع در آمدی با ارزش است و هم برای گردشگران و توریستهایی که مایلند از سفر خود یک یادآور و یادگار همراه داشته باشند.در این مقاله میخواهیم شما را با برترین سوغاتی های کشور ارمنستان را در بازارهای ارمنستان و خرید در ارمنستان آشنا کنیم. همراه ما به بازارهای ارمنستان بیایید تا با سوغات ارمنستان که محبوب این کشور هم هستند ، آشنا شوید.

سوغات ارمنستان ، خرید جالب ترین سوغاتی ها از بازارهای ارمنستان (تور ارمنستان ارزان)

با ما سفر کنید و با تور ارمنستان ارزان از کشور جذاب همسایه دیدن کنید و شهر زیبای ایروان را ببینید.

سوغات ارمنستان ؛ وسایل تزئینی آهن ربایی

این ممکن است برایتان عجیب باشد که به عنوان یک سوغاتی در کنار صنایع دستی و جواهرات گرانقیمت تزئینات آهنربائی را قرارداده ایم. اما تا زمانی که وارد یکی از فروشگاهها نشده اید و این لوازم زیبا را ندیده اید درباره اش قضاوت نکنید. این تزئینات کوچک نمادهایی هستند که از رویدادهای تاریخی یا فرهنگی و یا شاید مکانهای دیدنی ارمنستان ساخته شده است. با داشتن چند یادگار زیبا از میان این وسایل میتوانید یاد بود زیبایی از سفرتان به ارمنستان در بازارهای ارمنستان داشته باشید که آن را روی کمد یا یخچال خانه تان بچسبانید و با دیدنش شگفتی های این سفر را در فکر یادآوری کنید.در انتها امیدواریم که این مطلب توانسته باشد به شما در تصمیم گیری برای خرید سوغاتی کمکی نماید. چنانچه مایلید اطلاعات بیشتری دربارۀ خرید در ارمنستان در بازارهای ارمنستان، تاریخچه ، فرهنگ آن و دیدنی های این کشور به دست آورید میتوانید همراه ما در میان بقیۀ مقالات جستجو کنید بدون شک مطالب شگفت آوری را خواهید دید

سوغات ارمنستان ؛ میوه های خشک شده

در ارمنستان فقط کفش و کیف و لباس نیست که میتوانید به عنوان سوغات ارمنستان ببرید. اگر به بازار خشکبار این کشور سری بزنید و طعم میوه های خشک شده و هلو و آلو و زردآلوی آن را بچشید مجذوب آنها خواهید شد.شاید فکر کنید که میوه های خشک شده را در کشور خودمان هم میتوانیم تهیه کنیم اما اشتباه نکنید، مردم ارمنستان در خشک کردن میوه ها مهارت زیادی دارند. هرکجای شهر که باشید میتوانید مغازه های کوچک و بزرگی را ببینید که این میوه ها را عرضه میکنند. خوب است که در زمان بازگشت مقداری از این میوه های خشک شده نیز همراه داشته باشید. اما بهتر است قبل از خرید آنها را بچشید و از تازه بودن میوه ای که میخرید مطمئن شوید. این یک سوغات ارمنستان است

سوغات ارمنستان ؛ جواهرات ارمنی

از برترین سوغاتی هایی که میتوان از خرید در ارمنستان تهیه نمود جواهرات زیبای ارمنی هستند. محصولاتی شگفت انگیز از کار و هنر ارمنستان که ذره ذرۀ آن با تاریخ و فرهنگ این مردم عجین شده است. چنین چیزی را نمیتوان تنها یک تکۀ زینتی از طلا یا نقره دانست. این جواهرات با تمام آنچه پیش از این از جواهرات دیده اید متفاوتند و هر نقشی که روی آنهاست مفهوم و معنای خودش را دارد. البته که چنین آثار زیبایی مقرون به صرفه نخواهند بود اما اگر کمی جستجو کنید شاید بتوانید جواهری با قیمت مناسب نیز در میان آنها پیدا کنید.

سوغات ارمنستان ؛ هنرهای دستی

در سفر به ارمنستان و شهر ایروان میتوانید انواع مختلفی از هدایا و سوغاتی ها را پیدا کنید. کافی است گشتی در شهربزنید. فروشگاههای بسیاری برای فروش صنایع دستی در این شهر تاسیس شده است. این فروشگاهها مجموعه ای آثار هنری مردم ارمنستان را به نمایش میگذارند. انواع مختلفی از ظروف سفالی چشم نواز، نقاشی های زیبا، انواع گلدوزی های سنتی و زیبا، سنگهای متنوع، جواهرات و گوشواره های چشم نواز .بعلاوه ظرفهای چینی و فنجانها و کاسه هایی که با دست رنگ شده اند ، عروسک های دست ساز و انواع مختلفی از جواهرات و حتی رخت آویزهای چوبی نیز در این فروشگاهها عرضه میشوند.در کنار همۀ این ها میتوانید و سنبل های ملی کشور ارمنستان را نیز ببینید که بسیار هنرمندانه ساخته شده اند.یادگارهایی زیبا از یک سفر خاطره انگیز.تعداد این فروشگاهها در شهرهای ارمنستان بسیار زیاد است و مکان مناسبی برای خرید یادبود سفر شما میباشند.

منبع: همگردی
انتشار: 17 دی 1401 بروزرسانی: 17 دی 1401 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 14841

به "سوغات ارمنستان ، خرید جالب ترین سوغاتی ها از بازارهای ارمنستان (تور ارمنستان ارزان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوغات ارمنستان ، خرید جالب ترین سوغاتی ها از بازارهای ارمنستان (تور ارمنستان ارزان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید