سیف الله پور: در استان مازندران همه فقط حرف های قشنگ می زنند!، کادرفنی نساجی با قدرت به کار خود ادامه می دهد

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، قائم مقام باشگاه نساجی مازندران با بیان مسائل این تیم گفت: هر هفته فقط حدود 300 میلیون تومان هزینه ایاب و ذهاب تیم است و متأسفانه هیچ کس به باشگاه نساجی یاری نمی کند.

سیف الله پور: در استان مازندران همه فقط حرف های قشنگ می زنند!، کادرفنی نساجی با قدرت به کار خود ادامه می دهد

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید.

ایزد سیف الله پور در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره شکست 2 بر صفر تیم فوتبال نساجی مقابل ذوب آهن در هفته چهاردهم لیگ برتر گفت: درست است ذوب آهن در یک بازی نتیجه نگرفته بود، ولی نمی توانیم از نام این باشگاه، ساختار و سرمربی بزرگ این تیم (منصوریان) بگذریم. ذوب آهن تیم خوبی است و بازیکنان بسیار خوبی دارد. ما هم بازی خوبی به نمایش گذاشتیم و در دقیقه 36 هم به یک پنالتی رسیدیم. اگر آن توپ گل می شد شرایط بازی فرق می کرد، ولی متأسفانه گل نشد و در همان نیمه هم گل خوردیم. جدا از گلی که دریافت کردیم، مصدومیت میلاد سرلک خط هافبک ما را به هم ریخت. ضمن اینکه علیاری را هم در اختیار نداشتیم. همین ها کار را برای ما سخت نموده بود.

وی اضافه کرد: ذوب آهن نیز در این بازی محکوم به برد بود، اما باید بدانیم کار ما در این شرایط خیلی سخت است، کسی به تیم یاری نمی نماید و مالکان باشگاه (صنیعی فر و حدادیان) به تنهایی تیم را اداره می نمایند. تاکنون بالای 25 درصد از قراردادها را هم به بچه ها داده ایم، اما واقعاً تیم داری در رده های مختلف سخت است. متأسفانه در استان مازندران تمام دوستان فقط حرف های قشنگ می زنند، اما هیچ حمایتی ندیدیم. به جز هیئت فوتبال هیچ کس به داد ما نمی رسد. از طرفی ما هر هفته میهمان هستیم، مثلاً این هفته به اصفهان رفتیم و امروز هم دقیقاً مثل تیم شهر خودرو به قائمشهر سفر می کنیم. با این شرایط از امکانات میزبانی هیچ سودی نمی بریم. نه زمین تمرینی در این شهر وجود دارد و نه محل اسکانی در اختیار ما قرار داده اند. میانگین هر هفته 300 میلیون تومان هزینه ایاب و ذهاب تیم است. آیا این هزینه را فقط باید همین دو مالک تأمین نمایند؟ شرایط واقعاً سخت است. بازیکنان مان هم چون روی چمن مصنوعی بازی می نمایند، مصدوم هستند. واقعاً به طور جدی احتیاج به تعویض چمن مصنوعی استادیوم وطنی داریم. امیدوارم مسئولان استان فکری به حال این چمن نمایند. واقعاً تحت فشار هستیم و بچه ها یک روز نمی توانند استراحت نمایند. روز دوشنبه با ذوب آهن بازی کردیم، دیروز ریکاوری تیم انجام شد و امروز راهی قائمشهر می شویم. این بسیار سخت است.

قائم مقام باشگاه نساجی درباره اشتباه علیرضا حقیقی روی گل اول تیم ذوب آهن و ناراحتی طرفداران نساجی توضیح داد: حقیقی دروازه بان بزرگی است. او بعد از جام جهانی 2014، در یک جام جهانی و یک جام ملت ها غایب بود. در بازی با ذوب آهن هم قبل از اشتباهی که انجام داد، روز خوبی داشت. قطعاً روزهای خوبی هم در انتظار اوست. یک اتفاقاتی افتاد و او هم سریع به سمت طرفداران رفت و عذرخواهی کرد. باید به طرفداران هم که یک هزار کیلومتر راه آمدند حق بدهیم ناراحت شوند. آنها از تیم شان انتظار دارند. حقیقی دروازه بان کوچکی نیست و اولین نفر از طرفداران عذرخواهی کرد. به هرحال وقتی تیم شکست می خورد حال هیچ کس از جمله طرفداران، بازیکنان و کادرفنی خوب نیست. ان شاءالله با برد مقابل شهر خودرو دوباره به روزهای خوب مان برمی گردیم.

سیف الله پور درباره نتایج ضعیف تیم نساجی و اینکه آیا این احتمال وجود دارد که تغییری در کادرفنی سرخپوشان مازندرانی ایجاد گردد، گفت: کادرفنی ما با قدرت به کار خود ادامه خواهد داد. مهاجری مربی بزرگ و فهیمی است و تیم ما واقعاً فوتبال بازی می نماید. تیم فقط یک مقدار احتیاج به ترمیم و اضافه کردن بازیکنان جدید دارد. همان طور که همه می دانند تیم ما مسائلی داشت و به نظرم یک مقدار احتیاج به زمان داریم تا تیم را جمع کنیم.

وی در خاتمه درباره مسائل عجیب تیم نساجی و اینکه بعضی از امکانات این باشگاه توسط مالکان قبلی در ابتدای فصل از باشگاه برده شده بود، گفت: بعضی از امکاناتی که تیم ما داشت را دوستانی که در ابتدای فصل حضور داشتند، برده اند. واقعاً باید به حال این فوتبال تأسف خورد که عده ای به اسم راهنمایی تیم به دنبال کاسبی بودند. من از این افراد شناخت دارم. همان افراد به خودم من به عنوان مالک یک هتل حدود 40 میلیون تومان بدهکار هستند. آنها تصور می کردند با روش های دلالی می توانند در تیم به درآمد برسند و به همین خاطر مسائلی به وجود آوردند. خدا را شکر مسائل ما در حال رفع شدن است و مسئله ای از بابت امکانات وجود ندارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 1667

به "سیف الله پور: در استان مازندران همه فقط حرف های قشنگ می زنند!، کادرفنی نساجی با قدرت به کار خود ادامه می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیف الله پور: در استان مازندران همه فقط حرف های قشنگ می زنند!، کادرفنی نساجی با قدرت به کار خود ادامه می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید