صعود ایران به فینال فوتبال ساحلی جام بین قاره ای

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، خبرگزاری خبرنگاران- تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در پی قهرمانی مجدد در جام بین قاره ای است.

صعود ایران به فینال فوتبال ساحلی جام بین قاره ای

به گزارش خبرنگاران، بعد از پیروزی ایران مقابل سنگال در بازی نیمه نهایی رقابتهای فوتبال ساحلی بین قاره ای ساحلی بازان روسیه نیز با غلبه بر حریف خود به بازی فینال رسیدند. تیم های ملی فوتبال ساحلی ایران و روسیه فردا شنبه از ساعت 19 به وقت محلی برابر با 18 و 30 به وقت تهران در فینال این رقابت ها به مصاف هم می فرایند. دو تیم ایران و روسیه در آخرین بازی مرحله گروهی برای سرگروهی به مصاف هم رفته بودند که در آن ملاقات روس ها مقابل ساحلی بازان ایران پیروز شدند اما تیم ملی فوتبال ساحلی ایران می تواند فردا با پیروزی بر روسیه به مقام قهرمانی برسد.

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با پیروزی 7 بر 5 مقابل سنگال به فینال جام بین قاره ای 2021 امارات صعود کرد و حریف روسیه شد. در ملاقات نیمه نهایی مسابقات بین قاره ای فوتبال ساحلی 2021 امارات، تیم های ملی ایران و سنگال از ساعت 19:45 به مصاف هم رفتند که این ملاقات با رجحان 7 بر 5 ایران سرانجام یافت. با این نتیجه، تیم ملی ایران راهی ملاقات نهایی شد و تیم سنگال در ملاقات رده بندی برای کسب مدال برنز و جایگاه سوم مسابقات ملاقات خواهد نمود.

با توجه به پیروزی روسیه با نتیجه 7 بر صفر مقابل پرتغال و صعود به فینال، ایران و روسیه فردا شب ملاقات نهایی برای کسب جام قهرمانی دهمین دوره این مسابقات برگزار خواهند کرد و قبل از این بازی هم در ملاقات رده بندی سنگال و پرتغال ملاقات خواهند کرد. ایران و روسیه دو روز قبل در آخرین ملاقات مرحله گروهی و برای معین صدرنشین گروه به مصاف هم رفتند که روسیه با نتیجه 4 بر 3 پیروز شد.

آخرین دوره این مسابقات در سال 2019 با قهرمانی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با راهنمایی عباس هاشم پور برگزار گردید. ساحلی بازان ایران در ادوار گذشته این مسابقات 3 بار قهرمان دنیا شده اند که از این حیث با برزیل و روسیه برابری می نمایند. در نتیجه قهرمان این دوره که یکی از دو تیم ایران و روسیه خواهند بود، به رجحانن تیم مسابقات با 4 گل تبدیل خواهند شد.

ایران که در آخرین بازی گروهی با نتیجه 4-3 در برابر روسیه شکست خورده بود به عنوان تیم دوم گروه وارد بازی های نیمه نهایی شد و با عبور از سد سنگال به ملاقات پایانی جام بین قاره ای راه پیدا کرد. ایران قهرمانی در جام بین قاره ای را در کارنامه دارد و بعد از ناکامی در جام ملت های آسیا و عدم حضور در جام دنیای پاراگوئه بار دیگر به سطح اول فوتبال ساحلی دنیا بر می گردد. شاگردان هاشم پور در این بازی به مراتب نمایشی بهتر از سنگال داشتند و در نهایت مزد رجحان خود را با اختلاف دو گل گرفتند.

ایران همان طور که اشاره شد قهرمانی در جام بین قاره ای را در کارنامه دارد. این تیم برای فتح جام بین قاره ای این دوره از بازی ها در امارات یک بار دیگر با روسیه بازی خواهد نمود و این بازی فردا ساعت 19:30 برگزار می گردد. ایران در صورت قهرمانی یک بار دیگر در رنکنیگ فیفا با جهش خوبی روبرو می گردد. ایران هم اکنون در رده چهاردهم جدول قرار گرفته است.

ملی پوشان فوتبال ساحلی ایران بعد از شکست 3-2 در برابر ژاپن و عدم راهیابی به جام دنیای پاراگوئه اینبار هم مجوز حضور در جام دنیای روسیه را به دست نیاوردند. البته این بار بحث ناکامی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در جام ملت ها مطرح نبود. به علت لغو بازی های مقدماتی جام دنیای به بهانه کرونا کنفدراسیون فوتبال آسیا برای انتخاب نمایندگان قاره در یک حرکت عجیب به نتایج جام ملت های گذشته رجوع کرد و طبیعتا ایران از جام دنیای فوتبال ساحلی روسیه حذف شد.

حتی اگر تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در بازی فردا شب در برابر روسیه شکست بخورد نایب قهرمانی در جام بین قاره ای ثابت خواهد نمود فوتبال ساحلی ایران یکی از قدرت های برتر آسیا و دنیا بشمار می رود و حذف شدنی نیست. این نتایج خوب با مربیگری هاشم پور به دست آمده است. ایران در مرحله گروهی بازی ها در برابر روسیه 4-3 شکست خورده بودو این نشان می دهد دو تیم فردا شب برای قهرمانی در جام بین قاره ای رقابت نزدیکی با هم خواهند داشت.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 29 دی 1400 بروزرسانی: 29 دی 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 10728

به "صعود ایران به فینال فوتبال ساحلی جام بین قاره ای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صعود ایران به فینال فوتبال ساحلی جام بین قاره ای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید