فصل دوم زیرخاکی سرانجامی نامشخص دارد

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، رضا نصیری نیا تهیه کننده زیرخاکی بیان نمود که در حال آنالیز شرایط برای فرایند فراوری فصل دوم این سریال هستند.

فصل دوم زیرخاکی سرانجامی نامشخص دارد

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، رضا نصیری نیا تهیه کننده زیرخاکی با اشاره به زمان تصویربرداری مجدد فصل دوم این سریال که به دلیل کرونا متوقف شده بود، بیان نمود: مهمترین مساله برای تصویربرداری سریال بازیگران هستند که در حال حاضر با پروژه های سینمایی قرارداد بسته اند.

وی اضافه نمود: بازیگرانی، چون پژمان جمشیدی، ژاله صامتی اخیراً با یک پروژه سینمایی قرارداد بسته اند و حتی هادی حجازی فر و نادر فلاح هم قرارداد سینمایی دارند و الان شرایط به گونه ای است که پروژه های سینمایی هم تعیین نیست چه زمانی شروع خواهد شد.

این تهیه کننده درباره بخش هایی از این سریال که قرار بود در خارج از کشور تصویربرداری گردد نیز گفت: با شرایط کنونی تعیین نیست تکلیف پروژه برای تصویربرداری در خارج از کشور چه خواهد بود.

نصیری نیا در خاتمه گفت: خدا را شکر مردم فصل اول این سریال را دوست داشتند و لطف زیادی داشتند برای خود ما هم فصل دوم سریال و پیش برد آن مهم است و برای همین با آقای جلیل سامان کارگردان سریال در حال آنالیز گزینه های مختلف برای در نظر دریافت چگونگی فرایند فراوری پروژه هستیم.

فصل اول سریال زیرخاکی ماه رمضان از شبکه یک سیما پخش شد و توانست اقبال مخاطبان را به دست بیاورد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 3987

به "فصل دوم زیرخاکی سرانجامی نامشخص دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فصل دوم زیرخاکی سرانجامی نامشخص دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید