فلورانس در آمریکا قربانی گرفت

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، طوفان فلورانس روز گذشته (جمعه) ایالات متحده آمریکا را در نوردید.

فلورانس در آمریکا قربانی گرفت

به گزارش خبرنگاران، مرکز این طوفان از حدود ساعت 7:15 صبح دیروز به وقت محلی در حال حرکت در نوار ساحلی وریگتسویل بیچ در کارولینای شمالی بوده است.

اگر چه شدت این طوفان کمتر از آن است که پیش بینی گردیده بود با این حال بارندگی های سیل آسا و امواج طوفانی شدیدی به همراه آورده که بسیاری از مناطق را با سیل زدگی روبرو نموده است.

در حالی که این طوفان شدید در حال حرکت در خط ساحلی بوده به تدریج از شدت آن کاسته گردیده و تا ساعت پنج عصر دیروز به وقت محلی تا حد یک طوفان گرمسیری با حداکثر سرعت باد زیر 75 مایل بر ساعت تقلیل یافته است.

رسانه های محلی همچنین از کشته شدن پنج تن در کارولینا در پی این طوفان خبر داده اند. قربانیان شامل یک مادر و کودک که بر اثر سقوط درخت کشته گردیده اند، یک زن سالخورده که بر اثر حمله قلبی و عدم دسترسی به اورژانس جان باخته، یک مرد که بر اثر برق گرفتگی ناشی از اتصال سیم های برق کشته گردیده و یک مرد سالخورده که به دلیل وزش بادهای شدید سقوط نموده و جان باخته، هستند.

بیش از 750 هزار خانه مسکونی و ساختمان تجاری به دلیل طوفان با قطعی برق روبرو گردیده و نزدیک به 2100 پرواز روز شنبه لغو گردیده است. در مجموع 11 میلیون نفر در مناطق طوفان زده که تحت هشدارهای سرویس ملی هواشناسی آمریکا قرار دارند، زندگی می نمایند.

به گزارش اسپوتنیک، طوفان فلورانس با به همراه آوردن بارندگی های شدید بادهای قدرتمند و فشار پایین هوا باعث تشکیل امواج شدید طوفانی در سواحل ایالت کارولینا گردیده است. به طوری که برخی مناطق ساحلی در کارولینای شمالی با افزایش سطح آب های دریا تا حدود 2.5 متر روبه رو گردیده اند. این بدان معناست که حتی برخی از شهرهای به دور از سواحل نیز دچار سیل و آبگرفتگی های شدید گردیده اند.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 86

به "فلورانس در آمریکا قربانی گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فلورانس در آمریکا قربانی گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید