مخالفت شدید با مدیرعاملی 3 گزینه محبوب هواداران پرسپولیس

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، در روزهای اخیر اخباری مبنی بر حضور طاهری، گرشاسبی و نژادفلاح مطرح شده بود که گفته می شود اعضای فعلی هیات مدیره باشگاه به شدت مخالف حضور مدیران عامل سابق پرسپولیس در ترکیب هیات مدیره هستند

مخالفت شدید با مدیرعاملی 3 گزینه محبوب هواداران پرسپولیس

به گزارش خبرنگاران در حالی که یکی دو ماهی از استعفای محمد حسن انصاری فرد مدیرعامل سابق پرسپولیس میگذرد اما همچنان این باشگاه با سرپرستی رسول پناه اداره میشود. این در حالی است که گفته می شود بسیاری از امور باشگاه این روزها بر عهده دو عضو دیگر هیات مدیره این باشگاه یعنی رغبتی و هاشمی است.

شنیده ها حاکی از این است که بعد از استعفای نبی از هیات مدیره پرسپولیس قررار است دو عضو جدید به این مجموعه اضافه شود و از بین گزینه های موجود در هیات مدیره یک نفر به عنوان مدیرعامل انتخاب شود.

در روزهای اخیر اخباری مبنی بر حضور طاهری، گرشاسبی و نژادفلاح مطرح شده بود که گفته می شود اعضای فعلی هیات مدیره باشگاه به شدت مخالف حضور مدیران عامل سابق پرسپولیس در ترکیب هیات مدیره هستند. گرشاسبی در میان سه گزینه فوق از محبوبیت بالاتری نزد هواداران پرسپولیس برخوردار است و طاهری هم به دلیل کسب اولین قهرمانی در دوران برانکو جایگاه ویژه ای نزد هواداران دارد.

نژادفلاح هم که پیش از این عضو هیات مدیره پرسپولیس بود و در مدت کوتاه سرپرستی خود برانکورا بر روی نیمکت پرسپولیس نشاند تا او هم یک گزینه محبوب نزد هواداران باشد.

با این همه با توجه به اتفاقات رخ داده در روزهای اخیر قرار است در روزهای آینده مدیرعامل پرسپولیس از بین رسول پناه، هاشمی و گزینه ای که احتمالا وزارت ورزش معرفی خواهد کرد انتخاب شود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 5 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 2644

به "مخالفت شدید با مدیرعاملی 3 گزینه محبوب هواداران پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مخالفت شدید با مدیرعاملی 3 گزینه محبوب هواداران پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید