مرحله دوم فرآیند استانداردسازی تاسیسات گردشگری استان کرمان شروع شد

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان گفت: مرحله دوم فرایند استانداردسازی کیفیت خدمات تاسیسات گردشگری استان کرمان شامل هتل ها، هتل آپارتمان ها، مهمانپذیرها و سفره خانه های سنتی شروع شده است.

مرحله دوم فرآیند استانداردسازی تاسیسات گردشگری استان کرمان شروع شد

با وبسایت گردشگری تریپ ادوایزر همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کرمان، غلامرضا فرخی مدیرکل میراث فرهنگی استان امروز شنبه 17 شهریور 97 با اشاره به شروع مرحله دوم فرایند استاندارد سازی تاسیسات گردشگری استان کرمان، اضافه کرد: در این طرح که با همکاری مشترک موسسه سپهر گردشگری هفتواد کویر و اداره کل میراث فرهنگی استان کرمان در حال اجرا است، استانداردهای واحدهای اقامتی استان از نظر تخت، پذیرایی، غذا، بافت بنا و نحوه برخورد پرسنل مورد آنالیز و مشخص می گردد.

او اظهار کرد: پس از مشخص استانداردها، تیم ارزیابی بر اساس مستندات موجود نسبت به مشخص درجه هتل ها و مهمان پذیرها با توجه به کیفیت خدمات تاسیسات گردشگری مورد نظراقدام می نماید.

فرخی با بیان اینکه در مرحله اول 17 واحد گردشگری شهر کرمان مورد ارزیابی نهاده شد، اظهار کرد: سال جاری نیز در مرحله دوم 35 واحد گردشگری در شهرستانهای رفسنجان، سیرجان، بافت، جیرفت، بم، ماهان و کرمان در این فرایند نهاده شدند که تا چند روزآتی گزارش تیم ارزیابی جهت برطرف عدم انطباق ها به مدیران این واحدها اعلام می گردد.

او به مرحله اول فرایند استاندارد سازی تاسیسات گردشگری اشاره نمود و گفت: خوشبختانه در تعداد زیادی از واحدهای مورد نظر تغییرات بسیار ارزنده و مثبتی مشاهده شده است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان با اشاره به اینکه قیمت خدمات واحدهای اقامتی بر اساس ستاره مشخص و کیفیت خدمات ارائه شده مشخص می گردد، اظهار داشت: اجرای این طرح به ارتقاء کیفیت خدمات تاسیسات گردشگری مذکور و رضایت مشتریان منجر می گردد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 24 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 672

به "مرحله دوم فرآیند استانداردسازی تاسیسات گردشگری استان کرمان شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرحله دوم فرآیند استانداردسازی تاسیسات گردشگری استان کرمان شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید