مرفاوی: در ابتدای فصل برای تمدید قرارداد شفر عجله کردند، مجیدی عاقل و زرنگ است

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، صمد مرفاوی، سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال تهران تأکید کرد که مسئولان این باشگاه در ابتدای فصل برای تمدید قرارداد وینفرد شفر عجله کردند.

مرفاوی: در ابتدای فصل برای تمدید قرارداد شفر عجله کردند، مجیدی عاقل و زرنگ است

صمد مرفاوی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره تغییراتی که در کادر فنی استقلال صورت گرفت، گفت: اعتقاد من این است که باشگاه استقلال در ابتدای فصل جاری در تمدید قرارداد وینفرد شفر عجله کرد. من نمی گویم که باید شفر را کنار می گذاشتند و مربی دیگر می آوردند، ولی معتقدم باشگاه باید در این زمینه یک کار تخصصی انجام می داد. بحث استخدام مربی خارجی بحث کوچکی نیست و باید در این زمینه یک کار کارشناسی صورت می گرفت.

سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال تهران ادامه داد: باشگاه باید در نحوه عقد قرارداد با شفر سنجیده تر و منطقی تر عمل می کرد. به هرحال اگر استقلال شفر را نخواهد باید خسارت اقتصادی بدهد و این مربی را برای فسخ قرارداد راضی کند. ضمناً نمی دانم تعلیق سرمربی چه معنایی دارد. سرمربی یا اخراج می گردد یا اینکه کارش را ادامه می دهد. مگر می گردد الان شفر را تعلیق نمایند و چند هفته بعد به او بگویند که بیا تا دوباره مذاکره کنیم؟!

وی در رابطه با انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی موقت استقلال و اینکه بعضی معتقدند مجیدی هم مثل علیرضا منصوریان تبدیل به مهره سوخته می گردد، توضیح داد: اینها مسائلی است که خود مجیدی باید در موردش فکر کند و حرف بزند. مجیدی زرنگ و عاقل است و اینکه با چه شرایطی موجه می گردد به خودش ربط دارد.

وی در خاتمه حرف هایش تاکید نمود: مهمترین موضوع موفقیت استقلال است و باید همواره از این تیم حمایت کنیم. امیدوارم مسئولان باشگاه استقلال هم با طرفداران صادق باشند و شاهد سیاسی بازی و بعضی مسائل نباشیم. امیدوارم هر تصمیمی که در آینده گرفته می گردد منطقی و به دور از عجله باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 417

به "مرفاوی: در ابتدای فصل برای تمدید قرارداد شفر عجله کردند، مجیدی عاقل و زرنگ است" امتیاز دهید

8 کاربر به "مرفاوی: در ابتدای فصل برای تمدید قرارداد شفر عجله کردند، مجیدی عاقل و زرنگ است" امتیاز داده اند | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرفاوی: در ابتدای فصل برای تمدید قرارداد شفر عجله کردند، مجیدی عاقل و زرنگ است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید