مریم پیربند کارگردان قسمت اول سریال جادوگری شد

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، تهران (پانا) - مریم پیربند، کارگردان و نویسنده ایرانی، بعنوان کارگردان قسمت اول سریال Brujerias به معنای جادوگری انتخاب شد.

مریم پیربند کارگردان قسمت اول سریال جادوگری شد

این سریال در ژانر وحشت و تخیلی است و به قلم زویلا آملیا گالینو تهیه کننده و نویسنده سی و هشت سریال محبوب آمریکایی همانند The Foste ،Rpm Miami ،The Good Witch ،East Los High ، Survivor و T.H.E.M است.

سریال جادوگری، داستان زندگی مادری است که به علت رازی که در سینه دارد، شغل فال گیری را پیشه نموده و با دختر نوجوانش به شکل کولی های همواره در سفر زندگی می نماید.

قسمت اول این سریال که دروغ و زباله نام دارد به معرفی فضای داستان، شخصیت های اصلی، طرح سوال و کشمکش های مادر و دختر نوجوان، در حاشیه حضور نیروهای ماورایی و در نهایت یک اتفاق غیرمنتظره می پردازد و در خلاصه داستان آن آمده است: هنگامی که یک دخترنوجوان، با نیروهای خاص، شاهد قتل مادر فالگیر خود می گردد ، زندگی او در راستا نابودی قرار می گیرد تا اینکه به راز اسرار آمیز خانوادگی خود پی می برد، رازی که می تواند سرنوشت مشابهی را برای او رقم بزند.

بعلاوه این سریال منتخب دوره هشتم رقابت scriptread شده و در کنار دو فیلم نامه دیگر در روز بیست و پنجم اکتبر به شکل اجرای فیلم نامه، به نمایش عموم در خواهد آمد و پیربند بعنوان کارگردان و بازیگردان این بخش نیز حضور خواهد داشت.

مریم پیربند فیلمساز ایرانی است که آخرین فیلم او فصل قاصدک با حضور گوهر خیراندیش و بازیگران هالیوود در نوبت اکران جهانی قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 24 آبان 1400 بروزرسانی: 24 آبان 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 10126

به "مریم پیربند کارگردان قسمت اول سریال جادوگری شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "مریم پیربند کارگردان قسمت اول سریال جادوگری شد" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مریم پیربند کارگردان قسمت اول سریال جادوگری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید