مستند جی تی ای 5 ساخته می گردد

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، شرکت فیلم سازی سالن پیکچرز (Salon Pictures) خبر از ساخت یک مستند بر اساس آخرین قسمت مجموعه بازی های جی تی ای داده است. این مستند که بازی میلیارد دلاری (The Billion Dollar Game) نام گرفته، قرار است به ساخت و عرضه جی تی ای 5 و تاثیر بزرگ فروش این بازی روی صنعت سرگرمی بپردازد.

مستند جی تی ای 5 ساخته می گردد

مستند The Billion Dollar Game توسط راب رایان (Rob Ryan) کارگردانی می گردد و فیلم برداری آن از همین حالا آغاز شده است. قرار است مستند جی تی ای 5 شامل مصاحبه های مختلف و تصاویر آرشیوی باشد. راب رایان، کارگردان این مستند، پیش از این پروژه های مستند مختلفی را کارگردانی نموده است که جدیدترین آن به اسم Breaking Habits بازخوردهای بسیار خوبی گرفته است. این مستند به گروهی از راهبان می پردازد که ماریجوانا پرورش می دهند.

اطلاعات بیشتری از مستند جی تی ای 5 در اختیار نداریم و نمی دانیم که دقیقا چه چیزی قرار است نشان مان دهند و از چه موضوعی صحبت خواهد نمود. با این حال، قرار است شرکت سالن پیکچرز مستند The Billion Dollar Game را ماه آینده در فستیوال American Film Market به صورت رسمی معرفی کند.

اولین بار نیست که یک مستند از روی مجموعه جی تی ای ساخته می گردد. بی بی سی هم یکی دو سال پیش یک مستند حول بازی جی تی ای ساخته بود که دعواهای حقوقی تهیه کننده این مجموعه (سم هاوسر) را آنالیز می کرد. سم هاوسر در این مستند که The Gamechangers نام داشت، توسط دنیل رادکلیف به تصویر کشیده شده بود

راک استار پس از پخش مستند The Gamechangers گفت که چندان از این مستند و چگونگی به تصویر کشیدن آن ها راضی نبودند. در حال حاضر هم به نظر نمی رسد که شرکت بازی سازی راک استار گیمز هیچ دخالتی در ساخت این مستند جدید داشته باشد.

بازی جی تی ای 5 (Grand Theft Auto V) سال هاست که به عنوان موفق ترین محصول صنعت سرگرمی تاریخ شناخته می گردد و هیچ ساخته دیگری، از بازی ها گرفته تا موسیقی و سینما، نتوانسته است موفقیت تجاری جی تی ای 5 را تکرار کند. تصور نمی کنیم خود راک استار هم بتواند این موفقیت را دوباره تکرار کند.

منبع: Screendaily

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 29 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 131

به "مستند جی تی ای 5 ساخته می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مستند جی تی ای 5 ساخته می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید