معرفی اپلیکیشن Audio Editor &ampamp Music Editor؛ ویرایشگر حرفه ای صدا

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، در این مقاله قصد داریم به معرفی اپلیکیشن Audio Editor & Music Editor بپردازیم که یکی از برترین اپلیکیشن های ویرایش صدا در اندروید به شمار میرود.

معرفی اپلیکیشن Audio Editor &ampamp Music Editor؛ ویرایشگر حرفه ای صدا

ویرایشگرهای ویدیو هواداران زیادی دارند، اما گاهی ضروری است به ویرایشگرهای صدا مراجعه کنیم؛ برای ترکیب دو آهنگ با هم، برای برش زدن یک آهنگ، یا برای ساختن رینگتون گوشی همواره یک ویرایشگر صدا می تواند راه گشا باشد. Audio Editor & Music Editor تمام نیازهایتان در این زمینه را رفع می نماید. در ادامه به آنالیز بعضی از ویژگی های این اپلیکیشن می پردازیم.

اپلیکیشن Audio Editor & Music Editor رابط کاربری بسیار بهینه و کاربرپسندی دارد و در صفحه اصلی برنامه، با طیف عظیمی از تنظیمات ویرایشی و ساخت موسیقی در دسته بندی های مختلف روبرو می شوید. به طور کلی در این برنامه با سه دسته اصلی جهت اعمال تنظیمات و ویرایش فایل های صوتی سروکار خواهید داشت.

اولین دسته در صفحه اصلی برنامه Audio Editing نام دارد که شامل چند ابزار مهم می گردد. یکی از مهم ترین آن ها قابلیت Trim یا برش زدن است. در این قسمت شما می توانید هر قسمتی و در هر دقیقه ای از آهنگ مورد نظر خود را که می خواهید، جدا نموده یا به طور کامل حذف کنید. به عنوان مثال اگر قصد ساخت ویدیویی کوتاه دارید، می توانید تنها چند ثانیه از آهنگ دل خواه خود را نگه دارید تا جهت ساخت ویدیو از آن بهره ببرید.

در همین دسته قسمت دیگری به نام Merger هم وجود دارد که همانطور که از عنوانش پیداست، در این قسمت می توانید دو تا چهار قطعه موسیقی را جهت بارگذاری در برنامه انتخاب نموده و آن ها را با هر ترتیبی که بخواهید تلفیق کنید، و در نهایت به جای چند اهنگ مجزا یک قطعه موسیقی تلفیقی خواهید داشت.

اما دسته بعدی Audio Processing نام دارد و با داشتن تنظیمات بسیار کاربردی، می توان آن را گل سر سبد اپلیکیشن Audio Editor & Music Editor دانست. در این دسته تنظیمات خوبی مثل Video to Mp3 وجود دارد که در آن می توانید فایل های ویدیویی خود را به فایل های صوتی با فرمت Mp3 تبدیل کنید. در واقع صدا را از تصویر استخراج خواهید کرد. قسمتی دیگر در همین دسته تعبیه شده که کاملا برعکس تنظیم قبلی است. در بخش Mp3 to Video شما می توانید فایل های صوتی مورد نظر خود را انتخاب نموده و با اضافه کردن عکس و ویدیو به آن کلیپ های دل خواه خود را بسازید.

از دیگر بخش های این دسته می توان به Format Converter و Compressor اشاره نمود. در قسمت Format Converter شما می توانید قطعه های موسیقی مورد نظر خود را جهت تبدیل فرمت آن ها به Wav، MP3، AAC و FLAC درون برنامه بارگذاری کنید. در قسمت Compressor هم می توانید حجم اهنگ های مورد نظر خود را با فشرده سازی تغییر دهید. به عنوان مثال اگر در دیوایس خود فضای خالی کمی در اختیار دارید، می توانید با انتخاب گزینه Low حجم فایل صوتی خود را با کمترین کاهش کیفیت به مقدار قابل توجهی کاهش بدهید.

در نهایت در آخرین قسمت به بخش Creative می رسید. شاید مهم ترین قابلیتی که در این دسته به طور رایگان در اختیار شما قرار می گیرد، Equalizer باشد. البته این قسمت برای افرادی مناسب است که قبلا کمی سابقه ویرایش و تدوین داشته اند چرا که دارای کمی پیچیدگی است. اما اگر به طور خیلی ساده بیان کنم، دراین قسمت شما می توانید کیفیت و قدرت صدای موسیقی را کم و زیاد کنید و تنظیم گزینه هایی مثل بیس و شفافیت صدا و موارد دیگر را در دست بگیرید.

پیش از دانلود اپلیکیشن، این موضوع را به خاطر داشته باشید که همه ویژگی هایش رایگان نیستند و برای استفاده دائمی از اپ، صدا ها و سازهای بیشتر و استفاده از تمامی قابلیت های اپلیکیشن Audio Editor & Music Editor باید پرداخت های درون برنامه ای انجام بدهید. البته نسخه رایگان اپلیکیشن آنقدر خوب و پر امکانات هست که شاید هیچ وقت نیازی به پرداخت درون برنامه ای پیدا نکنید ولی با مشترک پرمیوم شدن، از شر تبلیغات هم خلاص می شوید.

اگر شما هم مایل به دانلود اپلیکیشن Audio Editor & Music Editor هستید می توانید به وسیله لینک زیر جهت دانلود و نصب آن در سیستم عامل های اندروید اقدام کنید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 28 خرداد 1401 بروزرسانی: 28 خرداد 1401 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 12502

به "معرفی اپلیکیشن Audio Editor &ampamp Music Editor؛ ویرایشگر حرفه ای صدا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی اپلیکیشن Audio Editor &ampamp Music Editor؛ ویرایشگر حرفه ای صدا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید