موضع باشگاه پرسپولیس در قبال جدایی بشار؛ تنها با نظر کادرفنی و نیم فصل می تواند جدا گردد

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، خبرگزاری خبرنگاران- بشار رسن بعد از خاتمه دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب که با صعود پرسپولیس به فینال این رقابت ها همراه شد، درخواست جدایی خود را به مسوولان تیم اعلام نموده است.

موضع باشگاه پرسپولیس در قبال جدایی بشار؛ تنها با نظر کادرفنی و نیم فصل می تواند جدا گردد

به گزارش خبرنگاران، با این حال علیرغم موافقت ابتدایی مهدی رسول پناه برای این جدایی، با مخالفت به موقع یحیی گل محمدی، باشگاه به این بازیکن اعلام نموده که قادر به صدور رضایتنامه او نخواهد بود. پرسپولیس با حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا و با توجه به محرومیت احسان پهلوان و وحید امیری و همچنین نامعین بودن شرایط بازیکنانی چون عیسی آل کثیر، شجاع خلیل زاده و محمد نادری، احتیاج به حفظ تیم خود در شرایطی دارد که پنجره نقل و انتقالاتی اش نیز بسته است.

با این حال اکنون باشگاه پرسپولیس در راه تعامل با این هافبک عراقی جدایی طلب اعلام نموده که تنها در صورتی موافقت خود با صدور رضایتنامه اش برای قطر اس سی را اعلام خواهد نمود که این باشگاه توافق کند در نیم فصل او را به خدمت بگیرد. باشگاه پرسپولیس به دنبال تکرار شیوه انتقالی است که پیش از این علیرضا بیرانوند دنبال نموده بود و این باشگاه در توافق با انتورپ بلژیک در نهایت او را در روزهای انتهای فصل در اختیار آنها قرار داده بود، در صورتی توافق و قرارداد طرفین در زمستان فصل گذشته به امضا رسیده بود.

باید دید بشار رسن و مدیربرنامه اش در شرایط کنونی با این شیوه انتقال موافقت خواهند کرد و یا اینکه از همه مهمتر باشگاه قطر اس سی به این توافق خواهد رسید یا این ماجرا همچنان ادامه خواهد داشت. موضوع مهم این است که با نظر یحیی گل محمدی باشگاه پرسپولیس به هیچ عنوان و با هیچ رقمی رضایت خود برای صدور رضایتنامه بشار رسن را در مقطع کنونی صادر نخواهد نمود. مساله مهم دیگر این است که باشگاه و تیم حقوقی - اقتصادی باید مراقبت لازم در مورد بندهای قراردادی بشار رسن را صورت دهند تا این بازیکن پیروز نشود با ابتدایی ترین بند یعنی عدم دریافت حقوق دو ماهه به فسخ بدون دردسر دست یابد.

در حالی که بعضی از سایت های خبری از توافق باشگاه پرسپولیس با بشار رسن برای انتقال او در نیم فصل خبر داده بودند، خبرهای دریافتی حاکی از آن است که باشگاه پرسپولیس به هیچ وجه موافق انتقال این بازیکن نیست. طی 24 ساعت اخیر در بعضی از رسانه ها و همین طور فضای مجازی خبری مبنی بر این که باشگاه پرسپولیس به دنبال آن است تا با بشار و باشگاه القطر به توافق رسیده تا مثل بیرانوند این بازیکن را در نیم فصل منتقل کند تا هم بشار به خواسته اش برسد و هم منفعت اقتصادی نصیب باشگاه شود منتشر شد.

اما به نظر می رسد رسول پناه با این موضوع مخالفت نموده و صراحتا در جلسه با این بازیکن عراقی به او اعلام نموده باشگاه به هیچ وجه راضی به انتقال او به تیم القطر و دیگر تیم های خارجی نیست و او باید تا انتها زمان قراردادش در پرسپولیس بماند. موضوعی که باعث ناراحتی بشار شده اما باشگاه معتقد است تمام شرایط برای قهرمانی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا فراهم است و پرسپولیس با حفظ تمامی نفراتش و همین طور اضافه شدن بازیکنان جدید می تواند هم به عنوان قهرمانی آسیا برسد و هم پنجمین قهرمانی لیگ برتر را کسب کند. بنابراین بشار رسن تحت هیچ شرایطی نمی تواند پرسپولیس را ترک کند؛ نه امروز، نه نیم فصل. مگر این که بدون رضایت نامه باشگاه تن به انتقال دهد که قطعا عواقب و محرومیت های سنگینی را برای او به همراه خواهد داشت.

اگرچه اخباری مبنی بر ماندنی شدن بشار رسن به گوش می رسد اما هنوز خبر رسمی در این مورد منتشر نشده است. این درحالی است که این هافبک عراقی قرار است امشب راهی کشورش شود. بشار همان طور که پیش تر به اطلاع باشگاه رسانده بود، به نجف خواهد رفت تا در اولین سالگرد درگذشت مادرش بر سر مزار او حاضر شود. بشار قرار است پس از برگزاری مراسم مادرش، راهی بغداد شده و با خانواده اش ملاقات کند. در این میان آن چه معین به نظر می رسد این است که پیشنهاد القطر، حسابی فکر این هافبک عراقی را مشغول نموده است.

بشار که در مذاکره با مسئولان القطر به آن ها وعده عقد قرارداد داده بود، در صورت ادامه همکاری با پرسپولیس باید با مسئولان این باشگاه هم صحبت کند تا احترام آن ها حفظ شود. باید منتظر بود و دید در نهایت بشار رسن چه تصمیمی خواهد گرفت و در موعد معین به تهران باز می شود یا نه.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 5483

به "موضع باشگاه پرسپولیس در قبال جدایی بشار؛ تنها با نظر کادرفنی و نیم فصل می تواند جدا گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موضع باشگاه پرسپولیس در قبال جدایی بشار؛ تنها با نظر کادرفنی و نیم فصل می تواند جدا گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید