نقی زاده: با حل شدن مسائل مالی، وضعیت بهتر خواهد شد

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، به گزارش خبرنگاران ، میثم نقی زاده در خصوص وضعیت پارس جنوبی می گوید: شرایط خوبی داریم و دو بازی دوستانه هم با سایپا و منتخب کرج انجام دادیم تا در شرایط مسابقه قرار بگیریم. بچه ها از لحاظ روحی و بدنی وضعیت خوبی دارند و کوشش می کنیم با آمادگی کامل برابر استقلال خوزستان قرار بگیریم. از طرفی مسئولان باشگاه هم در صدد هستند تا قبل از بازی هفته نهم مسائل مالی ما را حل نمایند تا با شرایط بهتری در این بازی حاضر شویم. مطمئنا حل شدن مسائل مالی می تواند تمرکز بازیکنان را بیشتر کند.

نقی زاده: با حل شدن مسائل مالی، وضعیت بهتر خواهد شد

او اشاره ای به دیدار روز جمعه تیمش با استقلال خوزستان دارد:برای برد بازی خواهیم کرد هر چند استقلال خوزستان هم تیم خوبی است و اصلا آنها را دست کم نخواهیم گرفت. تا همین جا هم نتایج خوبی گرفتیم و کوشش می کنیم در ادامه مسابقات روند بهتری داشته باشیم. این هفته هدفمان فقط برد است ولی استقلال خوزستان تیم دست وپا بسته ای نیست.

هافبک تیم پارس جنوبی در رابطه با اینکه آیا این تیم در این فصل می تواند سهمیه آسیا را کسب کند، معتقداست: خیلی از تیم ها زیاد هزینه نموده اند و رقابت در این شرایط سخت است. خیلی از تیم ها دنبال قهرمانی یا کسب سهمیه هستند و دریافت سهمیه لیگ قهرمانان کار آسانی نیست. سال جاری کوشش می کنیم بهترین صندلی ممکن را داشته باشیم. تیم پارس جنوبی جم در هفته های گذشته نتوانسته نتایج قابل قبولی کسب کند و شاگردان مهدی تارتار برای بازیهای آینده تحت فشار خواهند بود. البته در صورت کسب پیروزی مقابل استقلال خوزستان این تیم شرایط بهتری پیدا خواهد نمود.

230 - 9

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 134

به "نقی زاده: با حل شدن مسائل مالی، وضعیت بهتر خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقی زاده: با حل شدن مسائل مالی، وضعیت بهتر خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید