نیمه نخست بازی با ذوب آهن بدترین نیمه فصل پرسپولیس بود

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، برانکو ایوانکوویچ جهارشنبه شب پس از تساوی تیمش در برابر تیم ذوب آهن اصفهان در استادیوم فولادشهر در نشست خبری گفت: باید از باشگاه ذوب آهن به خاطر زمین بسیار خوب و به طور کلی همه چیز که عالی بود تشکر کنم و همچنین از طرفداران مان که بسیار پرشور در استادیوم حاضر شده بودند.

نیمه نخست بازی با ذوب آهن بدترین نیمه فصل پرسپولیس بود

وی پیرامون بازی اضافه نمود: متأسفانه ما در نیمه نخست بازی آنطور که باید و در شأن قهرمان لیگ است، ظاهر نشدیم و می توانم بگویم که این نیمه بدترین نیمه ای بود که در این فصل بازی کردیم اما نیمه دوم خیلی بهتر بود و ما بهتر ظاهر شدیم و موقعیت های بیشتری را نیز به دست آوردیم اما متأسفانه وقتی شما در خارج از خانه و در برابر چنین حریفانی باز می کنید باید موقعیت های خود را به گل تبدیل کنید.

ایوانکوویچ درباره ذوب آهن اضافه نمود: ما می دانستیم که با حریف قدَری مسابقه داریم که اخیراً هم در لیگ برتر و هم در بازی های آسیایی خوب ظاهر شده است آنجایی که هر یک امتیاز برای ما از اهمیت زیادی برخوردار است، من باید به بازیکنانم برای این تساوی تبریک بگویم و همانطور که پیش از این هم گفته ام هنوز تا خاتمه لیگ زمان بسیار زیادی باقی مانده و نهایتاً با سوت خاتمه آخرین بازی لیگ قهرمان مشخص می گردد.

وی درباره ادامه کار پرسپولیس تا خاتمه لیگ بیان داشت: در بدترین شرایط حتی اگر فردا تراکتورسازی پیروز مسابقه گردد ما همچنان سه امتیاز از تیم دوم بالاتر خواهیم بود و در ادامه کار سختی مقابل سپاهان، در تبریز در برابر تراکتورسازی و در تهران مقابل ماشین سازی تبریز خواهیم داشت اما اگر بخواهیم قهرمان شویم باید در این مسابقات پیروز شویم.

سرمربی سرخپوشان در پاسخ به سوالی مربوط به اینکه برانکو تاکنون پیروز نشده در اصفهان از سد ذوب آهن بگذرد پاسخ داد: این موضوع دلیل خاصی ندارد و یک واقعیتی است که من از زمانی که مربی پرسپولیس هستم تا کنون پیروز نشده ایم در اصفهان ذوب آهن را ببریم. شاید با توجه به فشردگی بازی های مان قدری خستگی داشتیم ولی اصلاً به دنبال توجیه و بهانه برای این ناکامی نیستیم.

وی پیرامون سفر تیم پرسپولیس به اصفهان با اتوبوس شرح داد: این موضوع دلیل خاصی ندارد و تنها دلیل آن این است که پروازها ساعت هایی انجام می شدند که به زمان ما نمی خوردند و ما یا بایست صبح بسیار زود می آمدیم یا آخر شب و به همین دلیل ما انتخاب کردیم که با اتوبوس به اصفهان سفر کنیم اما بازگشت ما به تهران با هواپیما خواهد بود.

برانکو پیرامون دلیل این تساوی اضافه نمود: همانطور که گفتم ما نیمه اول خیلی بد بازی کردیم و اگر نیمه نخست هم مانند نیمه دوم بازی می کردیم شاید برنده این دیدار می شدیم. ذوب آهن هم در شرایطی که نتایج بسیار خوبی در آسیا و در لیگ برتر کسب نموده و فشار خاصی از لحاظ رتبه بندی جدول بر روی این تیم نیست، با آرامش بازی می نماید.

وی پیرامون کارت زرد شجاع خلیل زاده اضافه نمود: من تعجب می کنم که چرا شجاع کارت قرمز نگرفت و این مربوط به تصمیمات داور است.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 398

به "نیمه نخست بازی با ذوب آهن بدترین نیمه فصل پرسپولیس بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیمه نخست بازی با ذوب آهن بدترین نیمه فصل پرسپولیس بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید