هتل رادیسون بلو، تفلیس (پیشنهاد ویژه خبرنگاران)

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی،

مدیریت محترم آژانس لاچین سیر تخفیف 5% ویژه اعضاء خبرنگاران جهت تور نوروزی تفلیس در نظر گرفته است که میتوانید تا تاریخ 17 اسفند 92 از این تخفیف بهرمند گشت. این هتل تاپ از نقطه نطر کاربران TripAdvisor سومین هتل برتر شهر تفلیس میباشد و 96% رضایت مسافران خود را جلب کرده است.

هتل 5 ستاره رادیسون بلو تفلیس (Radisson Blu tbilisi) که زیر مجموعه هتل های زنجیره ای رادیسون بلو است یکی از 3 هتل برتر تفلیس است و در میدان Rose Revolution Square واقع شده است و دارای 18 طبقه میباشد . این هتل که هتل شیشه ای نیز معروف است در مرکز تفلیس و با دسترسی مناسب به بیشتر جاذبه های توریستی تفلیس و در کنار رود Mtkvari River واقع شده است.

هتل رادیسون بلو، تفلیس (پیشنهاد ویژه خبرنگاران)

هتل با ایستگاه مترو 300 متر با ایستگاه قطار 5 کیلومتر و با فرودگاه بین المللی تفلیس 19 کیلومتر فاصله دارد. هتل در سال 1967 ساخته شده است و در سال 2009 مورد بازسازی کامل قرار گرفته است.

استخر سرپوشیده این هتل که در طبقه آخر واقع شده است به دلیل شیشه ای بودن دیوارهای آن منظره ای بسیار زیبا از نمای تفلیس را پیش روی شما قرار میدهد.

همچنین این هتل ار نقطه نظر کاربران وب سایت معتبر Trip Advisor سومین هتل برتر شهر تفلیس مسحوب میشود و رضایت 96% مسافران خود را جلب کرده است. برای مشاهده لیست برترین هتل های شهر تفلیس اینجا کلیک کنید.

آژانس لاچین سیر ارائه دهنده تور نوروز 93 گرجستان (تفلیس) ویژه هتل رادیسون بلو به صورت 5 شب و 6 روز با پرواز Georgian Airways میباشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و رزرواسیون با شماره تلفن 88436500 تماس گرفته و یا اینجا کلیک کنید تا از شرایط و قیمت ها آگاه شوید.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: لست سکند
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 1702

به "هتل رادیسون بلو، تفلیس (پیشنهاد ویژه خبرنگاران)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل رادیسون بلو، تفلیس (پیشنهاد ویژه خبرنگاران)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید