تور ارزان تایلند: هتل شانگری لا Shangri - la در بانکوک

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، هتل شانگری لا در بانکوک

با اینکه منطقه سیلوم در بانکوک تایلند شاید جاذبه گردشگری مهمی نداشته باشد اما با رستوران ها و مراکز خرید زیبایی که دارد آنقدر سرزنده و پرانرژی است که گردشگران زیادی آن را برای اقامت خود انتخاب می نمایند. بازارهای شبانه صنایع دستی و انتخاب های متنوع غذاهای خوشمزه هر گردشگری را وسوسه می نماید که طعم اقامت در این نقطه از بانکوک را امتحان کند. از آنجایی که منطقه سیلوم خیلی معروف هست و گردشگران زیادی دارد هتل های زیادی هم در آن ساخته شده، یکی از این هتل ها هتل زنجیره ای شانگری لا است که در بیشتر شهرهای توریستی جهان شعبه دارد، خبرنگاران را همراهی کنید تا این هتل را بیشتر بشناسید.

تور ارزان تایلند: هتل شانگری لا Shangri - la در بانکوک

با تور ارزان تایلند از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید و شهرهای زیبای بانکوک، پوکت و پاتایا تایلند را ببینید.

هتل شانگری لا (Shangri-la) در کنار رودخانه چائو فرایا، مهمترین رود بانکوک واقع شده است پس اگر اتاق های طبقه بالایی این هتل را انتخاب منظره زیبای این رودخانه می تواند حسابی شما را به وجد بیاورد. این هتل لوکس و 5 ستاره 802 اتاق بزرگ دارد که شامل انواع مختلفی از اتاق های دلوکس بالکن دار با منظره رودخانه یا شهر و یا سوییت های مجلل است. در هر کدام از این اتاق ها امکاناتی مثل تلویزیون، صندوق امانات، مینی بار و … اقامتی راحت و لذت بخش را برایتان فراهم می نمایند.

برای غذا خوردن می توانید از بین 6 رستوران متنوع هتل غذاهای مورد علاقه خودتان را انتخاب کنید. یکی از رستوارن های هتل، رستوران شانگ پالاس است که در آن برای ناهار و شام فقط غذاهای چینی سرو می گردد، رستورانی دیگر ایتالیایی است که با منوی انتخابی شما را به خوردن شامی ایتالیایی و خوشمزه دعوت می نماید، یک رستوران هم فقط مخصوص غذاهای تالیندی است و در 3 رستوران دیگر هم غذاهای بین المللی مختلف درست می گردد. در منوی صبحانه میوه تازه، آب میوه، سوشی، تخم مرغ، پنیر و … واقع شده است.

می توانید از امکانات تفریحی هتل مثل باغ، استخر و باشگاه بهره ببرید. استخر هتل خیلی بزرگ و تمیز است و آبتنی در آن بسیار لذتبخش است.

اگر دلتان خواست از هتل بیرون بروید و خرید کنید یکی نزدیک ترین مرکز خرید معروف نزدیک هتل مرکز خرید سیام پاراگون است که در 5 کیلومتری هتل واقع شده است. در شهر چینی ها که در 3 کیلومتری هتل هست هم می توانید خریدی متفاوت و خوب داشته باشید. بازار بانکوک هم در چند قدمی هتل واقع شده است، همانطور که گفتیم منطقه سیام پر از بازار و رستوران است پس خیالتان از بابت خرید راحت باشد.

مهمترین جاذبه های گردشگری نزدیک هتل عبادتگاه وات آرون در 3.8 کیلومتری و قصر بزرگ است که در 4 کیلومتری هتل هستند بعلاوه فاصله فرودگاه بین المللی دن موئنگ تا این هتل 24.1 کیلومتر است. در این منطقه می توانید به مجتمع سیلوم بروید و از فروشگاه های تایلندی و بین المللی خرید کنید. بعد از اینکه مدتی را در خیابان ها و کوچه های شلوغ این ناحیه گشت و گذار کردید رفتن به پارک لومفینی سیلوم می توانید انرژی از دست رفته را بهتان برگرداند و شما را مهمان لحظاتی آرامش بخش کند.

از دیگر امکانات هتل اتوکشی، لاندری، خشکشویی، پذیرش 24 ساعته، آسانسور، کرایه اتومبیل، عابر بانک، مرکز بیزنس، فکس، کپی و … می باشد.

منبع: booking.com و tripadvisor.in

منبع: الی گشت
انتشار: 19 اسفند 1400 بروزرسانی: 19 اسفند 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 11396

به "تور ارزان تایلند: هتل شانگری لا Shangri - la در بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان تایلند: هتل شانگری لا Shangri - la در بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید