هشتگ زدن به گوگل مپ اضافه شد!

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، قابلیت جدید هشتگ زدن در برنامه گوگل مپ برای نسخه های اندروید عرضه شد.

هشتگ زدن به گوگل مپ اضافه شد!

به گزارش خبرنگار ، گوگل مپ بدون هیچ هیاهویی ویژگی جدیدی را به منظور یاری به کاربران برای یافتن بهتر مکان های توصیه شده از سوی دیگران به برنامه خود اضافه نموده است.گوگل مپ در حال حاضر در بخش نظرات از هشتگ زدن پشتیبانی می نماید.

در قالب مثالی فرض کنید شما به یک رستوران رفتید و در آنجا لحظات خاطره انگیزی را ثبت نموده و اکنون مشتاقید آن مکان را با دیگران به اشتراک بگذارید، پس می توانید با هشتگ مربوطه به معرفی این رستوران بپردازید و یا حتی از این قابلیت به اطلاع رسانی بسیاری از موارد دیگر از قبیل محل دسترسی افراد ناتوان جسمی به ویلچر نیز آگاهی ببخشید.

واجب است بدانید گوگل برای آسانتر کردن جستجوی هشتگ های مورد نظر کاربران پیشنهاد نموده است که در انتهای هر اظهار نظر حداکثر از 5 هشتگ استفاده گردد.

TechCrunch غول تکنولوژی برتر تأکید کرد که این قابلیت جدید هشتگ زدن در گوگل مپ تنها بیش از یک هفته است که در دستگاه های اندرویدی برای اجرا عرضه شده است.در حال حاضر راهنمای محلی گوگل مپ به کاربران عضو برنامه خود، اجازه اشتراک نظرات ، تصاویر و دانسته های آنها درباره مکان هایی که دیده اند را داده است.

از دیگر پیشنهادات گوگل برای این قابلیت جدید معرفی جاذبه های محلی و نقاط گردشگری در مکان های مختلف است. به گونه ای که این امکان فراهم شده تنها در معرفی رستوران کاربرد نداشته و می توان از آن برای جوانب دیگری نیز استفاده کرد.اما برخلاف تصورات عموم این هشتگ ها همانند هشتگ زدن در جهان مجازی اینستاگرام و شبکه های اجتماعی نیست و در این قابلیت امکان استفاده از اصطلاحات عمومی وجود ندارد بدین معنا که شما نمی توانید هشتگی با این مضمون در نظرات خود اعمال کنید: #عشق، #غذا

برای دسترسی به این قابلیت جدید در گوگل مپ کافی است بر روی لینک هشتگ در بخش نظرات کلیک نموده تا به لیستی از مکان هایی که با هشتگ به شما معرفی می گردد دسترسی پیدا کنید.

کاربرانی که به سیستم عامل های iOS یا وب مجهز هستند باید بدانند که در حال حاضر زمان خاصی برای ارائه قابلیت هشتگ در گوگل برای آن ها اعلام نشده است.

سالن آمفی تئاتر استیو جابز، برنده هنرمندانه ترین سازه سال 2018 شد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 7 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 203

به "هشتگ زدن به گوگل مپ اضافه شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشتگ زدن به گوگل مپ اضافه شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید