ودود موذن دکترای افتخاری گرفت

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، ودود موذن خواننده شناخته شده موسیقی آذربایجان در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به تازه ترین فعالیت های خود بیان کرد: طبق برنامه ریزی هایی که از مدت ها پیش صورت گرفته بود، جمعه شب نوزدهم مرداد در تالار وحدت تهران کنسرتی را همراه با گروه خطایی به تهیه کنندگی موسسه فرهنگی هنری فروغ فلق برگزار کردیم که در این برنامه قطعات منتخب آثارم در حوزه موسیقی منطقه آذربایجان برای مخاطبان اجرا شد. این در حالی است که با توجه به لطف بنیاد علوم و فنون مدرک دکترای افتخاری این مجموعه نیز در حضور هنرمندانی چون اکبر عبدی، اتابک نادری، فرهاد قائمیان و جلیل فرجاد به بنده اعطا شد که جا دارد همین جا از آقای جبارزاده که به نمایندگی از بنیاد علوم و فنون این مدرک را به من دادند، قدردانی ویژه ای داشته باشم.

ودود موذن دکترای افتخاری گرفت

وی ادامه داد: خوشبختانه با توجه به استقبال خوبی که از این کنسرت به عمل آمد، تصمیم بر این است که این کنسرت بعد از پایان ایا محرم و صفر دوباره در تهران و شهرستان ها اجرا شود که درباره تاریخ دقیق برنامه ها طی هفته های آینده اطلاع رسانی های لازم انجام خواهد گرفت. به هر ترتیب برای من مایه بسی افتخار است که به عنوان عضوی از جامعه موسیقی آذربایجان فضایی را فراهم کردیم که توانست با استقبال مخاطبان مواجه شود.

موذن درباره فعالیت های آینده خود گفت: درباره تولید آلبوم فعلا برنامه ای نداریم اما طی هفته های آینده برنامه ریزی هایی برای تولید چند قطعه با همراهی تعدادی از هنرمندان کشورمان و جمهوری آذربایجان داریم که تا چند روز دیگر کارهایی را در این حوزه انجام خواهیم داد.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 28 مرداد 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 15

به "ودود موذن دکترای افتخاری گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ودود موذن دکترای افتخاری گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید