وراتی: دوست دارم روزی در سری A ایتالیا بازی کنم

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، خبرنگاران: هافبک ایتالیایی پاری سن ژرمن از علاقه اش برای بازگشت به سری A اطلاع داد.

وراتی: دوست دارم روزی در سری A ایتالیا بازی کنم

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، مارکو وراتی که در سال 2012 از تیم پسکارای ایتالیا به پاری سن ژرمن پیوست در گفت و گو با روزنامه گاتزتا دلو اسپورت ایتالیا گفت: دوست دارم روزی در سری A ایتالیا بازی کنم. زمانی که در پسکارا بازی می کردم مورد توجه تیم های زیادی بودم ولی اگر به تیمی همچون یوونتوس ملحق می شدم، شک داشتم آن فرصتی که برای بازی در پاری سن ژرمن در اختیارم قرار می گیرد، به من داده می شد.

هافبک 22 ساله میلیونرهای پاریس در ادامه عنوان نمود: حالا در باشگاه بزرگی هستم و فکر می کنم تصمیمم برای پیوستن به PSG کار درستی بود. در ایتالیا به جوانان کمتر اعتماد می گردد ولی به شخصه بر این باورم که اگر بازیکنی به اندازه کافی خوب است باید به بازی گرفته گردد.

پاری سن ژرمن که نیم فصل اول لوشامپیونه فرانسه را با 38 امتیاز در صندلی سوم جدول به سرانجام رساند و با مارسی صدرنشین سه امتیار اختلاف دارد در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا باید با چلسی که فصل گذشته این تیم را در مرحله یک چهارم نهایی همین رقابت ها حذف کرد، روبه رو گردد.

وراتی که تا سال 2019 با پاری سن ژرمن قرارداد دارد، توضیح داد: پاری سن ژرمن هنوز هم مدعی قهرمانی در رقابت هایی است که در آنها حضور دارد. ما در لیگ یک فرانسه در رده سوم هستیم ولی خودمان را در جدول بالا خواهیم کشید. در لیگ قهرمانان هم تا جایی که بتوانیم پیش خواهیم رفت.

این هافبک ایتالیایی در سرانجام در مورد شایعه جدایی هم تیمی سوئدی اش از پاری سن ژرمن گفت: زلاتان در PSG یک رهبر است. او بازیکنان تیم را متحد نگه می دارد و فکر نمی کنم خودش هم بخواهد از این تیم جدا و به تیم دیگری ملحق گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 23 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 1091

به "وراتی: دوست دارم روزی در سری A ایتالیا بازی کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وراتی: دوست دارم روزی در سری A ایتالیا بازی کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید