ولخرجی القطر ، باتیستا در لیگ ستارگان

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، باتیستا جمع مربیان مشهور شاغل در لیگ ستارگان را کامل کرد تا این کشور کوچک حاشیه خلیج فارس از تمامی ابزار و امکانات برای بالا بردن کیفیت فنی و تاکتیکی رقابت های باشگاهی نهایت بهره را بگیرد.

ولخرجی القطر ، باتیستا در لیگ ستارگان

به گزارش خبرنگاران ،در ادامه کوچ مربیان مشهور و باتجربه فوتبال دنیا به کشور میزبان جام دنیای 2022 این بار نوبت به سرمربی سابق تیم ملی آرژانتین رسید تا برای قبول سکان راهنمایی یکی از باشگاه های متمول قطر راهی دوحه گردد.

سرجیو باتیستا سرمربی سابق تیم ملی آرژانتین و شانگهای شنهوا در چین و تیم ملی بحرین پنجشنبه شب با حضور در صندلی ویژه استادیوم جاسم بن حمد از نزدیک شاهد شکست 5-1 شاگردان جدیدش مقابل السد بود تا رسما به عنوان سرمربی جدید القطری ها معرفی گردد.

باتیستا با ورود به فوتبال قطر جمع مربیان مشهور شاغل در لیگ ستارگان را کامل کرد تا این کشور کوچک حاشیه خلیج فارس از تمامی ابزار و امکانات برای بالابردن کیفیت فنی و تاکتیکی رقابت های باشگاهی این کشور نهایت بهره را ببرد.

قطر که میزبان جام دنیای با جذب این چهره ها سعی دارد وجاهت بیشتری به رقابت های باشگاهی خود ببخشد و البته در رقابت های لیگ قهرمانان هر سال مدعی قهرمانی داشته باشد.

3-165

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 7 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 107

به "ولخرجی القطر ، باتیستا در لیگ ستارگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ولخرجی القطر ، باتیستا در لیگ ستارگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید