پای آرنولد هم به بدنسازی ایران باز شد

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، در جریان سفر رییس فدراسیون جهانی پرورش اندام به تهران، آرنولد شوارتزنگر هم توانست سالن برگزاری مسابقات فیتنس قهرمانی کشور را تماشا کند.

پای آرنولد هم به بدنسازی ایران باز شد

به گزارش خبرنگاران، رافائل سانتونخا، رییس فدراسیون دنیای پرورش اندام در فروردین ماه چند روزی را به دعوت فدراسیون ایران به تهران سفر کرد.

رییس IFBB در جریان این سفر، اولین دوره مسابقات فیتنس قهرمانی کشور را هم به تماشا نشست، اما یک اتفاق جالب قبل از آغاز این مسابقات در سالن برگزاری رقابت ها رخ داد.

سانتونخا که قصد بازدید از امکانات سالن را جهت اعطای میزبانی های آسیایی و دنیای به ایران داشت، آنقدر تحت تاثیر سالن مدرن هتل اسپیناس نهاده شد که با یک تماس تصویری آرنولد شوارتزنگر، اسطوره پرورش اندام دنیا را هم در جریان سفرش به ایران قرار داد.

رافائل در جریان این تماس تصویری خطاب به آرنولد گفت: من در ایران هستم و اینجا قرار است اولین دوره مسابقات فیتنس برگزار گردد. سالن بسیار زیبایی برای این رقابت ها در نظر گرفته شده و ما قصد داریم میزبانی مسابقات دنیای در سال 2023 را به این کشور اعطا کنیم.

آرنولد شوارتزنگر هم با تایید صحبت های رییس IFBB گفت: من در ایران هواداران زیادی دارم و می دانم مردم این کشور عاشق بدنسازی هستند. پیغام من را به آن ها برسان و بگو که من هم عاشق آن ها هستم. من هم امیدوارم ایران میزبانیخوبیاز مسابقات دنیای داشته باشد.

منبع: فارس

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 11 خرداد 1400 بروزرسانی: 11 خرداد 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 8234

به "پای آرنولد هم به بدنسازی ایران باز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پای آرنولد هم به بدنسازی ایران باز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید