چه نوع بنر های تبلیغاتی مخاطبین را بیشتر به خود جذب میکند ؟

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، چاپ بنر یکی از اصلی ترین راه برای معرفی یک شرکت به افراد یا انتقال یک پیغام به مردم است، چاپ بنر علاوه بر انتقال پیغام خود به افکار دیگران می تواند زیبایی های بصری و هنری خود را هم به نمایش بگذارد، بنر ها در تبلیغات نقش مهمی را ایفا میکنند و میتوانند برای شرکت ها ، کارخانه ها یا کارگاه ها بازاریابان حرفه ای باشند، توجه به مکان نصب بنر در بخش طراحی و چاپ بنر بسیار حائز اهمیت است، مثلا یک فروشگاه که قصد دارد افراد را متوجه یک تخفیف در یک بازه زمانی کند نمیشود که بنر را در جایی دور از مکان خود نصب کند. یک کارگاه ساخت وسایل تزیینی گران قیمت نباید بنر خود را در مناطق فقیر نشین شهر که مردم قدرت خرید ندارند نصب کند، سایز بنر هم باید متناسب با پیغام بنر باشد مثلا یک فروشگاه اگر یک بنر بسیار عظیم را با توضیحات زیادی نصب کند قطعا نمی تواند توجه مردم را جذب کند چون زمانی که افراد نوشته های بسیاری می بینند توجهشان پایین می آید و علاوه بر آن شرکت پول زیادی را هم بی فایده خرج نموده است.

چه نوع بنر های تبلیغاتی مخاطبین را بیشتر به خود جذب میکند ؟

جهت دریافت مشاوره خدمات هزینه طراحی کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

اما اگر یک شرکت یا وزارتخانه یا اداره بخواهد بیانیه ای را صادر کند برای انتقال اطلاعات کافی باید که توضیحاتش را بنویسد پس از چاپ بنر با حجم بالا استفاده کند؛ زمان هم یک اصل مهم در چاپ بنر است مثلا فروشگاهی که یک هفته تخفیف ویژه دارد و بنر را در آخرین روز های تخفیف نصب می نماید تنها پولش را متضرر شده است! امروزه چاپ بنر در میان برگزار نمایندگان همایش ها، کنفرانس ها و جشنواره ها و همچنین تبلیغ نمایندگان و بازاریابان دارای محبوبیت و رضایت ویژه ای است و استفاده گسترده ای از چاپ بنر مینمایند. میتوان مقاومت بیشتر و رجحان جنس بنر نسبت به پوستر و فلکسی را دلیل پیروزی بنر در این رقابت عظیم کرد.

می توان کاربرد چاپ بنر را به دسته های زیر تقسیم بندی کرد:

  1. مراسمات مذهبی و سیاسی (مثلا مراسم عاشورا)
  2. تبلیغات و اقدامات بازاریابی
  3. پیغام های ادارات و وزارتخانه ها
  4. سالگرد ها و عظیمداشت های ملی یا بین المللی
  5. طرح های فرهنگی اجتماعی و …
یک دستگاه چاپ بنر

اصول مهم در طراحی و چاپ بنر

طراحی بنر در نرم افزارهای مخصوص مانند فتوشاپ انجام می گردد. باید حتما قطع بنر و میزان کوالیتی بنر در تنظیمات نرم افزار اوکی شده باشد. بنرها باید از دور دیده شوند، پس ایجاب می نماید که عظیم باشند. برای همین رزولوشن بیشتری را احتیاج دارند. فرض میکنیم که تمام تنظیمات در مرحله طراحی بنر اوکی هست، در مرحله بعدی چاپ بنر از اهمیت دو چندان برخوردار است. دستگاهها و پرینترهای دیجیتال و بسیار باکیفیت می توانند از عهده چاپ بنر بر بیایند. اینجاست که ما توصیه می کنیم حتما برای چاپ بنر به یک مرکز حرفه ای و متخصص مراجعه کنید. این مساله مخصوصا برای بنرهای رنگی که ترکیب بندی رنگی آنها بالاست، حائز اهمیت است.

در خصوص چاپ رول آپ چه میدانید؟

رول آپ یک سازه با پایه های آلومینیومی و به حالت ستونی و عمودی است که به دلیل قابلیت های گوناگون و منحصر به فرد کاربرد گسترده ای دارد، چاپ بنر و چاپ رول آپ رابطه تنگاتنگ و نزدیکی دارند رول آپ جنس مشابه چاپ بنر دارند و کاربردشان هم دقیقا مانند کاربرد بنر ها است یعنی برای تبلیغات و انتقال پیغام چاپ میشوند. چاپ رول آپ قابلیت زیادی دارد که از جمله آنها می توان به حمل و نقل آسان و نصب راحت اشاره نمود، میتوان رول آپ ها را بر اساس حرکتشان به رول آپ بی حرکت و متحرک تقسیم بندی کرد، رول آپ بی حرکت عموما برای تبلیغات نمایشگاهی و مترو ها کاربرد دارند چون فضای کمی به آنها اختصاص داده می گردد، اما رول آپ متحرک در فضا های عظیم استفاده میگردد و مخصوصا فروشگاه ها و بازار ها برای نمایش پشت سرهم تبلیغات از این چاپ رول آپ استفاده می نمایند.

چاپ رول آپ میتواند یک طرفه یا دو طرفه باشد، استند رول آپ یکی دیگر از انواع رول آپ است که عموما برای مکان های سرپوشیده کاربرد دارد و جنس مورد استفاده در چاپ آن با جنس چاپ بنر مشابهت دارد و عموما ضد آّب است و در مقابل ضربه و ترک خوردگی یا پاره شدگی از خود مقاومت زیادی نشان میدهد، رول آپ رو میزی هم یکی از پرکاربرد ترین رول آپ ها است، حداکثر وزن آن 1 کیلوگرم بوده و به دلیل سبک بودن و عدم اشغال فضای زیاد از محبوبیت ویژه ای برخوردار است. بانک ها، مدارس، ادارات و فروشگاه ها از عمده ترین مکان هایی هستند که از این رول آپ استفاده گسترده ای مینمایند. هنر به کار گرفته شده در چاپ بنر یا چاپ رول آپ بسیار مهم است، اگر کسی که چاپ بنر یا رول آپ را انجام میدهد از سلیقه شخصی، خلاقیت و اجناس با کیفیت استفاده نکند هرگز نخواهد توانست که رضایت افراد را به دست آورد.

یک نمونه رول آپ ایستاده (استند)

چه اطلاعاتی در خصوص چاپ پاپ آپ دارید؟

چاپ پاپ هم با چاپ بنر مرتبط است با این تفاوت که پاپ آپ چند قابلیت بیشتر از بنر دارد، نورپردازی یکی از منحصر به فردترین ویژگی های آن است، پاپ آپ از جنس یکی از سبک ترین فلزات یا همان آلومینیوم است که حمل و نقل پاپ آپ را بسیار آسان نموده است و بر محبوبیت آن افزوده است، چاپ پاپ آپ میتواند یک نمای لذت بخش و زیبا همراه با پیغام و تبلیغات را بسازد، کاربرد چاپ بنر برای اماکن سر باز است اما مکان های سرپوشیده محل قرارگیری پاپ آپ ها هستند.

اگر چه وزن پاپ آپ کم است اما در مقابل ضربات و خوردگی ها شجاعانه ایستادگی میکند، پاپ آپ ها به صورت ایستاده(استند) هستند و می تواند تعادل خوبی داشته باشد. چاپ پاپ آپ مانند چاپ بنر در نمایشگاه ها و سمینار ها کاربرد زیادی دارد و البته پاپ آپ بسیار مدرن تر و به روز تر نسبت دیگر رقبایش است، پاپ آپ توانست در مدت کمی خودش را در دل همه شهر ها و همه فروشگاه ها جا کند و با قابلیت هایش هر روز به محبوبیتش بیفزاید، پروژکتوری بر پشت یا روی پاپ آپ نصب است که میتواند یک نورپردازی خارق العاده را انجام دهد و نمای زیبایی را بسازد برای سفارش استند پاپ آپ کوثر پرینت به لینک قبل مراجعه کنید.

یک نمونه پاپ آپ

منابع:

azinhonar.ir

banichap.com

lilit.ir

chapmatin.com

psprint.com

moghava.com

منبع: هفت گنج
انتشار: 6 مهر 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 4334

به "چه نوع بنر های تبلیغاتی مخاطبین را بیشتر به خود جذب میکند ؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چه نوع بنر های تبلیغاتی مخاطبین را بیشتر به خود جذب میکند ؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید