تور چین ارزان: چین آماده میزبانی از المپیک زمستانی شد

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، تهران (پانا) - چین با از سرگیری مسابقات ورزشی برای میزبانی المپیک زمستانی آماده می گردد.

تور چین ارزان: چین آماده میزبانی از المپیک زمستانی شد

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی، نخستین رویداد عظیم ورزشی در چین از زمان شیوع بیماری همه گیر کرونا در مارس گذشته و توقف مسابقات در سراسر دنیا در شهر ژی یان شروع می گردد.

استان شانکژی چین، که احتمالاً پیش از برگزاری بازی های المپیک و پارالمپیک زمستانی 2022 در پکن به اسم محلی برای آزمایش محدودیت های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد، قرار است از ورزشکاران بازی های ملی چین National Games استقبال کند و حضور تماشاگران در بازی ها مجاز خواهد بود.

به گفته کمیته برگزاری بازی ها، تماشاگران باید تا 72ساعت پس از ورود به هر مکان، تست منفی کرونای خود را ارائه دهند. افراد بالای 18سال هم باید حداقل 14روز قبل، مدرک واکسیناسیون کامل را به همراه داشته باشند.

این بازی ها قرار است در شرایط ادامه لغو رویدادهای ورزشی در چین، برگزار گردد و در حالی انجام می گردد که چین و کمیته بین المللی المپیک اقدامات لازم را در پکن2022 آنالیز می کنند. به احتمال زیاد محدودیت ها در پکن2022 شدیدتر از المپیک و پارالمپیک توکیو خواهد بود و IOC قرار است نخستین مجموعه قوانین را ماه آینده منتشر نماید.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 28 شهریور 1400 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 9494

به "تور چین ارزان: چین آماده میزبانی از المپیک زمستانی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور چین ارزان: چین آماده میزبانی از المپیک زمستانی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید