کامرانی فر: طرح ورود بانوان به استادیوم به مجلس ارائه شد

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، گروه استان ها - دبیر کل فدراسیون فوتبال گفت: طرح ورود بانوان به استادیوم به مجلس ارائه شد که با تصویب این طرح حضور بانوان در استادیوم ها آزاد می گردد.

کامرانی فر: طرح ورود بانوان به استادیوم به مجلس ارائه شد

به گزارش خبرنگاران از بوشهر ، حسن کامرانی فر ظهر امروز در نشست با اعضا هیئت فوتبال و مسئولان ورزش و جوانان استان بوشهر ظرفیت استان را برشمرد و با اشاره به استعدادهای بالقوه فوتبال در این استان گفت: استان بوشهر یکی استان پیشرو در فوتبال پایه است.

دبیرکل فدراسیون فوتبال از برگزاری اردوهای تیم ملی فوتبال در رده های پایه در آینده در این استان اطلاع داد و افزود: با توجه به زیرساخت مناسب استان بوشهر و فضای ساحلی اردوهای تیم ملی بانوان و آقایان در رده های پایه در آینده در این استان برگزار می گردد.

کامرانی فر با اشاره به مسافرت اعضا فدراسیون فوتبال به استان ها یادآوری کرد: بر اساس برنامه ریزی فدراسیون فوتبال برای توسعه هیئت های استانی، بوشهر نخستین استانی است که اعضای فدراسیون فوتبال به آن سفر نموده اند.

وی با اشاره به حضور بانوان در استادیوم ها و تدوین طرحی در این زمینه گفت: طرح ورود بانوان به استادیوم به مجلس ارائه شد که با تصویب این طرح حضور بانوان در استادیوم ها آزاد می گردد.

190، ف

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 آذر 1400 بروزرسانی: 13 آذر 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 10351

به "کامرانی فر: طرح ورود بانوان به استادیوم به مجلس ارائه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کامرانی فر: طرح ورود بانوان به استادیوم به مجلس ارائه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید