کشتی آزاد ایتالیا، زارع به ملاقات فینال راه یافت، محمدیان با شکست اسنایدر به نیمه نهایی رسید

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، امیرحسین زارع به ملاقات فینال وزن 125 کیلوگرم و محمدحسین محمدیان به مرحله نیمه نهایی وزن 97 کیلوگرم رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام متئو پلیکونه ایتالیا راه یافتند.

کشتی آزاد ایتالیا، زارع به ملاقات فینال راه یافت، محمدیان با شکست اسنایدر به نیمه نهایی رسید

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، این مسابقات که جزو رنکینگ اتحادیه دنیای کشتی محسوب می گردد در سه رشته کشتی فرنگی، زنان و آزاد برگزار می گردد که مسابقات کشتی آزاد از ساعت 13 امروز و با برگزاری رقابت های اوزان 97 و 125 کیلوگرم شروع شد.

نتایج کشتی گیران کشورمان تاکنون به توضیح زیر است:

در وزن 97 کیلوگرم محمدحسین محمدیان در دور نخست با نتیجه 11 بر صفر علیشیر یرگالی دارنده مدال برنز آسیا از قزاقستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه 10 بر صفر از سد بو نیکال از آمریکا گذشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله کایل اسنایدر قهرمان المپیک و دنیا از آمریکا را با نتیجه 8 بر صفر و ضربه فنی شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. محمدیان در این مرحله به مصاف آبراهام کونیدو دارنده مدال برنز دنیا از ایتالیا می رود.

در وزن 125 کیلوگرم امیرحسین زارع پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 5 بر صفر و ضربه فنی یوسوپ باتیرمورزایف دارنده مدال برنز زیر 23 سال دنیا از قزاقستان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل نیک ماتوهین از آلمان با نتیجه 8 بر صفر به پیروزی دست یافت و راهی ملاقات فینال شد. زارع در ملاقات پایانی به مصاف بیلال ماخوف قهرمان دنیا از روسیه می رود.

مسابقات 8 وزن دیگر فردا (شنبه) برگزار می گردد که بهنام احسان پور و یونس امامی در اوزان 65 و 74 کیلوگرم به مصاف حریفان خود می فرایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 1606

به "کشتی آزاد ایتالیا، زارع به ملاقات فینال راه یافت، محمدیان با شکست اسنایدر به نیمه نهایی رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشتی آزاد ایتالیا، زارع به ملاقات فینال راه یافت، محمدیان با شکست اسنایدر به نیمه نهایی رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید