گزارش رسانه کره ای از حریف ایران در جام هفدهم، نتیجه جام ملت ها اهمیتی برای ویتنام ندارد

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، یک رسانه کره ای به آنالیز اهداف تیم ملی فوتبال ویتنام در مسابقات فوتبال جام ملت های 2019 آسیا پرداخت.

گزارش رسانه کره ای از حریف ایران در جام هفدهم، نتیجه جام ملت ها اهمیتی برای ویتنام ندارد

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام سفر کنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت چوسان کره جنوبی، استراتژی بلندمدت پارک هانگ سئو، سرمربی کره ای تیم ملی فوتبال ویتنام رسیدن به جام جهانی 2022 قطر است. او که تجربه همکاری با گاس هیدینگ در تیم ملی فوتبال کره جنوبی را دارد در حال رقم زدن آینده درخشانی برای فوتبال ویتنام است. آنها مهیای چالش دیگری در فوتبال آسیا پس از قهرمانی در کاپ جنوب شرق این قاره با پیروزی برابر مالزی هستند. البته هدف اصلی پارک هانگ سئو حضور در جام جهانی 2022 قطر است که برنامه او برای این رقابت ها از سال آینده شروع می شوند.

این رسانه کره ای سپس با اشاره به جام ملت های 2019 آسیا نوشت: ویتنام با بهره مندی از بازیکنان جوان بازی های قدرتمندانه ای در جام ملت های ارائه خواهد نمود، اما نتایج این رقابت ها چندان اهمیتی ندارند، زیرا این بازی ها می تواند تجربه خوبی برای پارک هانگ سئو جهت به حرکت درآوردن تیمش جهت حضور در جام جهانی 2022 باشد. البته جام جهانی 2022 می تواند هدف عالی برای ویتنام باشد و سرمربی کره ای این تیم می خواهد به آن دست یابد. ما منتظر جادوی پارک هانگ سئو هستیم. البته قاره آسیا 4.5 سهمیه دارد و شانس ویتنام خیلی زیاد نیست. زمانی که کره جنوبی، ژاپن، استرالیا یا ایران به طور تقریبی بلیت های جام جهانی را به دست می آورند، تحقق رؤیای ویتنام با پارک هانگ سئو کمی سخت به نظر می رسد.

تیم ملی فوتبال ویتنام در گروه D جام ملت های 2019 آسیا با تیم های ملی ایران، عراق و یمن رقابت خواهد نمود. تیم ملی فوتبال ایران در دومین بازی خود در این رقابت ها روز 22 دی به مصاف ویتنام خواهد رفت.

منبع: تسنیم
انتشار: 6 شهریور 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 584

به "گزارش رسانه کره ای از حریف ایران در جام هفدهم، نتیجه جام ملت ها اهمیتی برای ویتنام ندارد" امتیاز دهید

1 کاربر به "گزارش رسانه کره ای از حریف ایران در جام هفدهم، نتیجه جام ملت ها اهمیتی برای ویتنام ندارد" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش رسانه کره ای از حریف ایران در جام هفدهم، نتیجه جام ملت ها اهمیتی برای ویتنام ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید