10 استراحتگاه برای رفتن

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، تابستان فرا می‌رسد و همه در نهایت در حال برنامه‌ریزی تعطیلات خود هستند ! ما ده resorts عالی برای شما انتخاب کرده‌ایم . معیار اصلی مکان بود . هتل‌های بسیار با کیفیت جهان وجود دارند , اما همه آن‌ها نمی‌توانند به بودن در مکان‌های مقدس مثل این ها افتخار کنند . انتخاب‌های ما را بررسی کنید - کجا می‌خواهید بروید ?

10 استراحتگاه برای رفتن

10. ساحل اقیانوس جنوبی , استرالیا
این پناه‌گاه بر روی یک صخره در جزیره کانگورو واقع‌شده و مناظر خارق‌العاده‌ای از یک طرف و جنگل باشکوه از طرف دیگر را احاطه کرده‌است . فضای داخلی بسیار بزرگ و شیک هستند پنجره‌های بزرگ در همه جا به تحسین محیط , زیبا و راحت و راحتی دعوت می‌شود تا استراحت کنند و از ماندن لذت ببرند . غذای عالی و خدمات هم چنین تعطیلات خوبی را تضمین می‌کنند .
چرا به آنجا بروی ?
این هتل یک سفر سیاحتی را ترتیب خواهد داد که به بررسی حیات وحش می‌پردازد که در آن جزیره به قدری مشهور است : آب دریا , شیره‌ای دریایی , دلفین‌ها , نهنگ , koalas و البته کانگورو را می توان در تورها دید .
9. تفریحگاه Andaz Peninsula , کاستاریکا
این تفریحگاه فقط در دسامبر 2013 گشایش یافت , لوکس و جذابیت بیشتری به این مکان عالی در Culebra اضافه می‌کند . این شهر که با جنگل انبوه از یک طرف احاطه شده‌است و از طرف دیگر به اقیانوس آرام پرواز می‌کند , دارای فضای جادار , استخرهای بیکران , مسیرهای طبیعی و سواحل خصوصی است .
چرا به آنجا بروی ?
این تفریحگاه می‌تواند فعالیت‌های مختلف در فضای باز برای را ترتیب دهد . پارک ملی آتشفشان Arenal تنها 45 دقیقه دورتر یافت می‌شود . این غذاها از غذاهای دریایی تازه و مواد اولیه از مزارع محلی استفاده می‌کنند . Andaz نیز درمان‌های پزشکی ویژه را تامین می‌کند .
8. " آمالفی " , " آمالفی کوست " , ساحل " آمالفی کوست " , ایتالیا
در میان صخره‌های پرشیب , احاطه شده با درختان لیمو و مشرف به دریای آبی , Casa مدرنیته و مدرنیته را توصیف می‌کند , که خود را از هتل‌های مجاور متمایز می‌کند , که بیشتر oriented هستند . هتل دارای یک استخر سرپوشیده و یک استخر در فضای باز و همچنین ساحل خصوصی است که در مجاورت ساختمان قرار دارد .
چرا به آنجا بروی ?
یک هتل شیک با مناظر و خدمات عالی , غذاهای مدیترانه‌ای , و نه چندان دور از مکان‌های توریستی مانند ناپل , Pompei , Salerno , Vesuvius , هرکولانئوم و پائستوم . میهمانان در اطراف ساحل یا در تورهای سفارشی توسط کاپیتان آنجلینا گرفته می‌شوند .
7. Alila Diwa گوآ در هند
گوا یکی از محبوب‌ترین مکان‌های کشور است . گردشگران برای چند دلیل از آن دیدن می‌کنند - سواحل آن , معماری تاریخی و استراحتگاه‌های جهانی . Alila مهمان خود را با درمان‌های پزشکی شگفت‌انگیز , آپارتمان‌های بزرگ , باغ‌های سرسبز و استخرهای بیکران و شگفت‌انگیز پر کرد . هم چنین رستورانی دارد که به عنوان یکی از بهترین‌ها در گوآ در نظر گرفته می‌شود .
چرا به آنجا بروی ?
با این حال پیست خیره‌کننده در مقایسه با بقیه این لیست بسیار ارزان است . این هتل می‌تواند سفره‌ای گوناگون و تورهای اطراف Goas را ترتیب دهد .
6. هتل سبک Chromata Chromata , Santorini , یونان
Santorini یکی از محبوب‌ترین مقصدهای تعطیلات در اروپا است . اگرچه سواحل بسیار کمی وجود دارند و صخره‌های precipitous در این چشم‌انداز نفوذ دارند , وجود استخرهای بیکران و هتل‌ها , که در بالای دریای آبی قرار گرفته‌اند , کم‌تر قابل تحسینی به نظر می‌رسند . این هتل " بوتیک " به همراه مجموعه‌های مجلل , مناظر خیره‌کننده و حتی تخت Missoni به خود می‌بالد .
چرا به آنجا بروی ?
هتل ساکت است و اقامت خیلی خصوصی را فراهم می‌کند . برای صبحانه سرو می‌شود و شخصا برای هر اتاق سرو می‌شود . مهمان ها می‌توانند در جکوزی و یا جکوزی استراحت کنند .
5. پیست لوکس و اسپا , سیشیل
یک مقصد برتر دیگر که در اقیانوس هند یافت می‌شود . ویلاهای Opulent resorts در جنگل‌های انبوه نخل , که مشرف به اقیانوس هستند , پراکنده شده‌اند . آن‌ها یک باغ , یک استخر بی‌نهایت , یک سالن استراحت و یک تفرجگاه خصوصی را به نمایش می‌گذارند . در این میان ساحل ماسه‌ای , ماسه سفید نرم , تخته‌سنگ‌های ساحلی , ویژگی‌هایی به سیشیل , و آب برای استحمام مناسب است .
چرا به آنجا بروی ?
هر ویلای دارای یک باغ خصوصی و یک استخر بیکران است . درمان‌های اسپا و حمام‌های گل رز , امکانات ورزشی و فعالیت‌های خارج از فضای باز مانند غواصی , کایاک سواری , شنا کردن و شنا کردن برای ذائقه everyones .
4. هتل چهار فصل کوه Samui , تایلند
بوتیک زیبا , که در تپه‌ای واقع شده‌است , به ساحل خصوصی و ویلاهای خصوصی بزرگ مبله شده‌است که در گیاهان سبز شاداب پراکنده شده‌اند , بنابراین اقامت صلح‌آمیز را فراهم می‌کنند . این سوییت یک نسخه مدرن از طراحی سنتی تایلند است . استراحت و درمان خوشبو در یک چشمه آب‌گرم فوق‌العاده که در جنگل بامبو قرار دارد , یافت می‌شوند .
چرا به آنجا بروی ?
این تفریحگاه برخی فعالیت‌های منحصر به فرد مانند درس‌های خصوصی از قهرمانان کیک بوکسینگ تایلندی یا سفر دریایی catamaran را فراهم می‌کند .
3. Niyama , مالدیو
تفریحی در یکی از مطلوب‌ترین مقاصد , به ویژه برای vacationers فعال مناسب است . آن یک زیر آب , 24 / 7 چشمه آب‌معدنی , سازماندهی شب‌های فیلم , ارائه غواصی و حتی عکاسی در فیلم است ! همه suites خدمتی به یک پیشخدمت شخصی دارند , بنابراین می‌توان انتظار استقبال شاهانه را داشت .
چرا به آنجا بروی ?
getaway idyllic , سبک بی‌عیب و نقص و فعالیت‌های مختلف تعطیلات شما را فراموش‌نشدنی خواهد کرد .

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 18

به "10 استراحتگاه برای رفتن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 استراحتگاه برای رفتن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید