24 ساعت گردش لوکس در توکیو

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، تصور کنید هم اکنون و برای اولین بار وارد شهر زیبا، هیجان انگیز و پیشرفته توکیو شده اید. بدانید که هر روز در این شهر، یک روز خاص است زیرا تغییرات آن تقریبا هر روزه است و حرکت و رشد آن هیچ گاه متوقف نمی گردد. اما در اینجا فقط یک مشکل وجود دارد. شما فقط 24 ساعت فرصت دارید تا بتوانید تمام زیبایی های این شهر از قبیل چراغانی ها، رستوران ها و دیگر نقاط آن را ببینید. با این شرایط، بهتر است از کجا آغاز کنید؟ برای تصمیم گیری مناسب، بهتر است با خبرنگاران همراه باشید و این سفرنامه را بخوانید.

24 ساعت گردش لوکس در توکیو

با تور مالزی زمستان 99 از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید. با ما به کوالالامپور ، پنانگ و لنکاوی سفر کنید و از سفری دل انگیز لذت ببرید.

روز اول

ساعت- 16:00

به محض ورود به این شهر، هم باید گرسنگی خود را برطرف کنید و هم حس کنجکاوی ناشی از سفر به این شهر و آشنایی با آن را باید ارضا کنید. خوردن یک کاسه لذیذ از خوراک تونکوتسو (Tonkotsu) (مخلوط سوپ سبزیجات، حبوبات و گوشت)، شما را برای یک بعداز ظهر خوب آماده خواهد نمود و البته در این بین، خوراک ایچیران (Ichiran) بنا به گفته ها، بهترین انتخاب است. برای امتحان کردن این خوراکی ها، می توانید به یک رستوران دنج در پشت یک لکوموتیو بخار در ایستگاه شین باشی (Shinbashi) واقع در منطقه جنوب توکیو بروید. اگر هم نخواستید به این اندازه بسنده کنید، می توانید در همان منطقه از هزاران رستوران با کیفیت سوشی که در منوهای خود، غذاهای محلی را هم سرو می نمایند بهره ببرید. پس از صرف غذا، می توانید با طی فاصله کوتاهی، به وسیله مترو به گینزا (Ginza) بروید. در مرکز گینزا، پل سنگی نیهون باشی (Nihonbashi) و چراغ های خیابانی آن که سمبل و نمایش دهنده مرکز شهر است وجود دارد. از همین محل، با اندکی قدم زدن به سمت پایین، میتسوکوشی (Mitsukoshi) و تاکاشیمایا (Takashimaya) قرار دارند؛ بزرگترین و قدیمی ترین فروشگاه های ژاپن که پایدار در میان دیگر فروشگاه ها، بوتیک ها و رستوران های مدرن خود را جای داده اند.

ساعت- 18:00

وقتی خریدتان به انتها رسید، از منطقه گینزا و با استفاده از مترو، به ایستگاه یوراکوچو (Yurakucho) رفته و به وسیله آن به کوچه یاکیتوری (Yakitori) بروید. در بخش زیرین راستا ترن های ایستگاه توکیو، به دنبال کافه های ایزاکایا و رستوران های یاکیتوری (برای فست فودهای گریل شده) بگردید. در آنجا می توانید در گوشه ای به جایگاه خود تکیه داده و به تماشای مغازه دارها، دانش آموزان، فروشندگان و شب زنده دارهایی که برای شام به بیرون می آیند بنشینید. به عنوان خوراکی می توانید حتی غضروف مرغ هم سفارش دهید.

ساعت- 19:00

از اینجا به سمت آساکوسا (Asakusa) بروید. در این مکان، بازدیدی از معبد بسیار بزرگ سنسویی (Senso-ii) و چراغ های غول پیکری که در سردر آن نصب شده داشته باشید. همچنین گذرگاه سرپوشیده ناکامیسه (Nakamise) که در آن به دوخت و عرضه کیمونو و دیگر لباس های سنتی ژاپن می پردازند نیز در همین محل قرار گرفته است. با یک تاکسی با طی فاصله ای کوتاه، برج مشهور Skytree را مشاهده خواهید کرد. این برج، جدیدترین و بلندترین آسمان خراش توکیو است که ساختمان های اطراف، در برابر آن بسیار کوتاه به نظر می رسند. برای بازدید از داخل و رسیدن به بالای آن، باید حتما بلیط تهیه کنید. این ساختمان دارای بلندترین بالکن شهر است که اگر بر ترس خود غلبه کنید، از آن می توانید دید کاملی نسبت به تمام نقاط شهر داشته باشید.

ساعت- 20:00

اگر به دنبال بهترین سوشی این شهر هستید، در ایستگاه مترو هانزومون به ایچیبانچو ترویا (Ichibancho Teruya) بروید. نه تنها در این مکان می توانید طعم بهترین سوشی در تمام ژاپن را امتحان کنید بلکه این امکان نیز برای شما وجود دارد که با سرآشپز انگلیسی زبان آن صحبت نموده و حتی کل خوراک نیز دقیقا در مقابل خودتان آماده و سرو می گردد. یکی از انتخاب های خوب می تواند بشقاب هه اوماکاسه (he Omakase) (انتخاب سرآشپز) باشد که قیمت آن هم حدود 19000 ین است. قیمت این انتخاب بالا است ولی مطمئن باشید کاملا ارزش آن را دارد.

ساعت- 22:00

حالا زمان آن رسیده تا سری به زندگی شبانه در توکیو بزنیم. به این منظور باید با طی یک فاصله 20 دقیقه ای، به محله های شینجوکو (Shinjuku)، شیبویا (Shibuya) و کابوکیچو (Kabukicho) بروید. نکته مهمی که در انتخاب این مکان ها به جای دیگر بخش های توکیو باید به یاد داشته باشید این است که می توانید رستوران ها، کلوب ها و کافه های گوناگون در طبقات مختلف را تجربه کنید. با استفاده از آسانسورهای اختصاصی و راهروهای زیبا و هیجان انگیز، هر آنچه را که به دنبالش هستید خواهید یافت. در اینجا نیز در بیشتر قسمت ها، منوهای تصویری در اختیارتان قرار می گیرد تا هر چیزی را که دوست دارید سفارش دهید.

ساعت- 00:00

در فاصله ای نه چندان دور، برای برطرف خستگی و یک استراحت کامل، هتل پارک هیات (Park Hyatt) یک انتخاب عالی است. این هتل دارای بالاترین کیفیت و استانداردهای سرویس دهی در توکیو است که بر روی پشت بام خود، یک استخر و سالن ورزشی بینهایت زیبا و دل انگیز است که از همانجا نیز می توانید نمایی از تمام شهر را در شب تماشا کنید. کافه های این هتل، تا ساعات اولیه صبح باز است و در صبح دم نیز اگر هوا صاف باشد، کوه فوجی در فاصله ای از شهر قابل مشاهده خواهد بود.

روز دوم

ساعت- 04:00

کسانی که فرصت بسیار اندکی برای بازدید از توکیو دارند، نباید فرصت بازدید از بازار ماهی شلوغ و جالب تسوکیجی (Tsukiji) را از دست دهند. از آنجا که در هر روز فقط 120 نفر از گروه های توریستی خواهند توانست اجازه بازدید از این بازار و مخصوصا بازار ماهی تون را بدست آورند، از همین رو باید صبح خیلی زود برای ثبت نام به آنجا رفت. کارگران ماهی ها را با سرعتی که از ژاپنی ها انتظار می رود، به شکل جالبی تکه تکه و تمیز می نمایند. اگر هنوز هم سوشی میل ننموده اید، فروشگاه بیرون بازار می تواند بهترین و تازه ترین ها را برایتان فراهم کند.

ساعت- 08:00

از جایی که صبحانه خود را میل کردید، در فاصله ای 5 دقیقه ای، برج راپونگی هیلز موری (Roppongi Hills Mori) قرار گرفته است. از موزه هنر موری واقع در طبقه 53 بازدید نموده و آنگاه با آسانسور به سکوی دید در طبقه 54 بروید.

ساعت- 10:00

برای آشنایی بیشتر با فرهنگ و هنر ژاپن، در همسایگی راپونگی می توانید به مرکز هنر ملی (بزرگترین و معتبرترین موزه هنر ژاپن) بروید.

ساعت- 12:00

با نزدیک شدن به زمان پرواز، بهترین پیشنهاد، رفتن به معبد ناریتاسان شینشوجی (Naritasan Shinshoji) و دیدن پارک اعجاب انگیز ناریتاسان در فاصله ای بسیار نزدیک از فرودگاه توکیو است. ساعتی زمان برای دیدن درختان شکوفه بسیار زیبای باغ و معبد در نظر بگیرید. برنامه ای که در این مقاله پیشنهاد شد، بیشتر برای کسانی که در جهانگردی های خود، لوکس بودن را اصلی ترین معیار بازدیدهای خود در نظر می گیرند ارائه شده است. هر چند که با فاکتور دریافت یا مدیریت برخی هزینه ها، شاید بیشتر گردشگران قادر باشند تا از مکان های یاد شده دیدن نمایند. همچنین این برنامه، با توجه به محدودیت فرصت حضور در شهر توکیو تنظیم شده و مسلم است اگر این محدودیت وجود نداشته باشد، مکان های دیگری را نیز می توان به آن اضافه و لذت گردش را چند برابر کرد. منبع: وب سایت A Luxury Travel Blog

منبع: کجارو
انتشار: 19 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 1740

به "24 ساعت گردش لوکس در توکیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "24 ساعت گردش لوکس در توکیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید