آسترازنکا نداریم، متقاضیان یک هفته صبر نمایند

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، خبرنگاران/اصفهان مسئول بیماری های واگیر مرکز بهداشت استان اصفهان گفت: در حال حاضر واکسن های مختلف کرونا در مراکز واکسیناسیون وجود دارد و فقط آسترازنکا موجود نیست که قرار است تا هفته آینده محموله تازه وارد گردد.

آسترازنکا نداریم، متقاضیان یک هفته صبر نمایند

رضا فدایی در گفت وگو با خبرنگاران، با بیان اینکه واکسن آسترازنکا در اصفهان و تمام نقاط کشور تمام شده است، اظهار کرد: هر زمان محموله نو واکسن آسترازنکا از وزارت بهداشت به دست ما برسد، تزریق این واکسن به متقاضیان را از سر می گیریم.

وی با اشاره به اینکه براساس اعلام مسئولان وزارت بهداشت واکسن آسترازنکا از هفته آینده وارد کشور خواهد شد، گفت: در حال حاضر فقط آسترازنکا موجود نیست و واکسن های مختلف کرونا در مراکز واکسیناسیون وجود دارد. برای دوز سوم نیز چندین واکسن دیگر را می گردد تزریق کرد، اما آن هایی که دو دوز قبلی آسترازنکا زده بودند باید دوز سوم همین واکسن را تزریق نمایند.

مسئول بیماری های واگیر مرکز بهداشت استان با بیان اینکه کسانی که نوبت تزریق دوز سوم واکسن آسترازنکای آن ها رسیده باید مدتی صبر نمایند تا محموله نو برسد، گفت: وزارت بهداشت اعلام نموده که در هفته آینده این واکسن وارد کشور می گردد و این طور نیست که اصلاً وارد نگردد.

وی اعلام نمود: البته همه متقاضی این واکسن نیستند، اما بعضی افراد که واکسن های دیگری زده بودند برای دوز سوم آسترازنکا می خواهند و بعضی برای سفر خارج از کشور مجبور هستند آسترازنکا بزنند، ما هم تا جایی که امکان داشته باشد کوشش می کنیم این واکسن را برای جلب رضایت مردم تأمین کنیم.

فدایی با اشاره به صفر شدن آمار فوتی های کرونا در اصفهان و آبی شدن شرایط همه شهرستان های استان به جز گلپایگان که در شرایط زرد واقع شده است، گفت: نمی توان دقیقاً گفت اما اگر بتوانیم سطح واکسیناسیون را بالا ببریم، جلوی ایجاد هر موجی به وسیله امیکرون و غیر امیکرون گرفته می گردد، اما هنوز با این سطح واکسیناسیون سطح فاصله داریم.

مسئول بیماری های واگیر مرکز بهداشت استان گفت: موج بعدی کرونا به شرایط رعایت پروتکل های بهداشتی در جامعه و فرایند واکسیناسیون بستگی دارد، اما نمی توان به طور قطعی اعلام نمود، ولی با افزایش شناسایی موارد ابتلا به امیکرون، تعداد بیماران سرپایی به طور مشخصی افزایش پیدا نموده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 13 اردیبهشت 1401 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 11789

به "آسترازنکا نداریم، متقاضیان یک هفته صبر نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آسترازنکا نداریم، متقاضیان یک هفته صبر نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید