آشنایی با خونگرم ترین شهرهای جهان و تجربه حسی متفاوت

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، قطعا یکی از مواردی که سفرمان را خاطره انگیز تر از همواره می نماید و سبب بازدید مجدد از آن مقصد گردشگری می گردد،نحوه برخورد و صمیمیت مردم آن منطقه با گردشگران است. بطوریکه حس آرامش و لذتی دوچندان در طول این سفر حکمفرما می گردد. تعدادی از شهرهای دنیا از این حیث برای خود شهرتی دست و پا نموده اند، که به جذب روز افزون گردشگران منجر شده است. در ادامه 5 تا از شهرهای خونگرم و صمیمی را خواهیم دید.

آشنایی با خونگرم ترین شهرهای جهان و تجربه حسی متفاوت

چیانگ مای، تایلند

اگر می خواهید در سفر به تایلند تجربه ای متفاوت داشته باشید، باید به این شهر که دومین شهر بزرگ کشور هم است سفر کنید. چیانگ مای که در شمال سرزمین لبخندها واقع شده است، جز مقاصد مورد علاقه مسافران و گردشگران است. در این شهر می توان هم در مناطق شلوغ و پر ازدحام وقت گذراند و هم در مناطق ساکت و جنگل های عجیب و غریب ریلکس کرد.

بوراکی، فیلیپین

فیلیپینی ها از شادترین مردم جهان هستند و همین ویژگی از آنها انسان هایی صمیمی و قابل ارتباط برقرار کردن ساخته است. طبیعت خونسرد، راحت و بدور از هر گونه تفاخر مردم این کشور باعث شده است که هر کس که به فیلیپین سفر کند از گرمای این مرد بگوید. جزیره بوراکای هم از بسیاری از جهات مثل انواع غذاها و سواحل دست نخورده یک مقصد گردشگری مناسب است.

بارسلونا، اسپانیا

بارسلونا در سال های اخیر بسیار نزد مسافران و گردشگران محبوب شده است. در این شهر می توان انواع رستوران از بسیار ارزان تا خیلی شیک را دید و در آنها از خوراک های مختلف امتحان کرد. این شهر اسپانیا بعلاوه به خاطر تیم فوتبال و سواحلش شهرت دارد.

مسافران و گردشگران خارجی این شهر را به مادرید به خاطر فرهنگ پر جنب و جوش آن ترجیح می دهند.

سیم ریپ، کمبوجیه

این شهر که خانه معابد معروف انگکور وات است، از نظر تعداد گردشگر چیزی کم ندارد. بیشتر مناطق این شهر محیطی محبت آمیز دارد و گردشگران و محلی ها در کنار هم در بازارها، مغازه ها و جشن ها دیده می شوند. وجود تعداد زیادی رستوران و کافه، این شهر را برای گردشگران محبوب نموده است.

گالوی، ایرلند

اگر از اهالی سفر بخواهید که از شهرهای مهمان پذیر و صمیمی برایتان بگویند حتما نام گالوی را خواهید شنید. خیابان کوئی یک مکان بسیار مناسب برای استفاده از کافه ها، رستوران ها و پرسه در کوچه های قدیمی است. با اینکه از نظر ظاهری این شهر شباهت های زیادی به مادرید، موناکو یا لیزبون دارد، براحتی می توان تاثیر محلی های گالوی را در شهر دید.

منبع: الی گشت
انتشار: 9 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 2046

به "آشنایی با خونگرم ترین شهرهای جهان و تجربه حسی متفاوت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با خونگرم ترین شهرهای جهان و تجربه حسی متفاوت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید