آلگری: جای موراتا بودم، یوونتوس را ترک نمی کردم

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، سرمربی قهرمان ایتالیا اعتراف کرد که از ماندن هافبک فرانسوی و مهاجم اسپانیایی تیمش در تورین مطمئن نیست اما امید دارد که آنها فصل آینده نیز جزو شاگردانش باشند.

آلگری: جای موراتا بودم، یوونتوس را ترک نمی کردم

به گزارش خبرنگاران، ماسیمیلیانو آلگری در گفت و گو با شبکه تلویزیونی رای3 ایتالیا درباره برنامه های تیمش برای فصل آینده و در پاسخ به این سؤال که کدام بازیکنان در کنار بانوی پیر می مانند، گفت: جان لوئیجی بوفون می ماند. پوگبا هم می ماند، حداقل امیدوارم که این طور باشد و او بماند.

سرمربی بانوی پیر درباره آینده آلوارو موراتا که گفته می گردد در راه بازگشت به رئال مادرید واقع شده است هم تأکید کرد: اگر من جای موراتا بودم در یوونتوس می ماندم. در حال حاضر او در اردوی تیم ملی کشورش حضور دارد و من امیدوارم که پس از این اردو به تورین برگردد.

آلگری اضافه کرد: سال جاری برای ما سال خارق العاده ای بود و بازیکنان مان استثنایی بودند. همین طور عملکرد مسئولان باشگاه چون ما تابستان سال گذشته تغییرات فراوانی داشتیم و بازیکنان مهمی را از دست دادیم. پس می دانیم که کار چقدر سخت خواهد بود. پس از بازی سوپرجام دچار افت شدیم و به دیگر اجازه دادیم آغاز بهتر داشته باشند. یوونتوس همواره باید پیروزی گردد. لیگ قهرمانان رؤیای همه ماست اما سال گذشته ما به فینال رسیدیم.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: تسنیم
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 1807

به "آلگری: جای موراتا بودم، یوونتوس را ترک نمی کردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلگری: جای موراتا بودم، یوونتوس را ترک نمی کردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید