آماده باش کامل نیرو های راهداری ، مردم به هشدار ها توجه نمایند

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام از آماده باش کامل نیرو های راهداری در گردنه های برفگیر استان ایلام اطلاع داد.

آماده باش کامل نیرو های راهداری ، مردم به هشدار ها توجه نمایند

با وبسایت سازمان نظام مهندسی همراه باشید.

نورالله دلخواه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار از ؛ با اشاره به بارش برف در تمامی مناطق استان گفت : به منظور باز شدن این محور ها و روان شدن تردد ها تمامی نیرو های راهداری در محور های مواصلاتی استان ایلام در حال آماده باش و خدمت رسانی به هم استانی های ایلامی هستند.

او اضافه نمود: در 24 ساعت گذشته نیرو های راهداری استان ایلام در بیش از 620 کیلومتر از راه های استان عملیات برف روبی و 850 تن نمک و ماسه در سطح این معابر پخش کردند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام اظهار کرد: در حال حاضر بیش از 270 نفر از عوامل راهداری به صورت 34 اکیپ در حال گشت زنی در محور های مواصلاتی استان هستند و مردم در صورت مشاهده هرگونه مشکل می توانند با شماره تلفن 144 این سازمان تماس بگیرند.

او بیان نمود:هم اکنون تمامی محور های استان باز است و تردد در آنها روان گزارش شده است.

دلخواه عنوان نمود: با توجه به ورود موج دوم بارش ها از عصر امروز به استان ، از مردم خواهشمندیم تا در هنگام تردد در محور های مواصلاتی استان به توصیه های پلیس توجه نمایند و از همراه داشتن زنجیر چرخ مطمئن گردد.

او اضافه نمود: اکیپ های راهداری در قالب طرح زمستانی تا 25 اسفندماه در حال آماده باش کامل هستند.

ن

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 1926

به "آماده باش کامل نیرو های راهداری ، مردم به هشدار ها توجه نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آماده باش کامل نیرو های راهداری ، مردم به هشدار ها توجه نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید