آماده باش 44 راهدارخانه و 500 راهدار در کرمانشاه

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه با اشاره به آمادگی 44 راهدارخانه و 500 نیروی راهدار در استان گفت: تمام سیلوهای دپوی شن و نمک در استان پر شده است.

آماده باش 44 راهدارخانه و 500 راهدار در کرمانشاه

جهت دریافت خدمات معماری داخلی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگاران به نقل از تسنیم، فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه، با اشاره به اینکه راهدارخانه ها از نخستین بارش باران یا برف در آماده باش قرار می گیرند اظهار کرد: طرح زمستانی به طور رسمی از اول دی ماه شروع شده است و تمامی ناوگان و تجهیزات آماده و به روز شده اند.

وی گفت: در این مدت 49 تیم ثابت و سیار با تمام تجهیزات در سطح راه ها مستقر شده اند، مطرح نمود: 44 راهدارخانه در سطح جاده ها در آماده باش کامل هستند و بخشی از آن ها برای اسکان موقت در راه ماندگان تجهیز شده اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه با اشاره به اینکه بیش از 400 دستگاه ناوگان سبک و سنگین به صورت ثابت در جاده ها مستقر هستند گفت: 500 نیروی راهداری در جاده ها حضور دارند.

کرمی گفت: سال جاری تمام سیلوهای محل دپوی شن و نمک پر شده است. بیش از 37 هزار تن شن و نمک نیز خریداری شده و آمادگی کامل وجود دارد.

وی با اشاره به دلیل مسدود شدن بعضی از محورها هنگام بارش برف مطرح نمود: با وجود فعالیت تیغه برفروب بخشی از برف در سطح جاده باقی می ماند و در این شرایط پلیس راه با توجه به شرایط محدودیت یا ممنوعیت تردد اعلام می نماید.

کرمی گفت: این محدودیت و ممنوعیت به طور معمول در گردنه های مشهود است گفت: چنانچه خودرویی از لاستیک مناسب و یخ شکن استفاده نکرده باشد به طور قطع به زنجیر چرخ احتیاج دارد و بدون زنجیر امکان تردد در جهت تیغه زنی شده وجود ندارد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 22 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 1756

به "آماده باش 44 راهدارخانه و 500 راهدار در کرمانشاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آماده باش 44 راهدارخانه و 500 راهدار در کرمانشاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید