آمریکا از ویتنام خواست اجازه استفاده از پایگاه های نظامی خود به روسیه را متوقف کند

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، خبرنگاران: مقامات نظامی واشنگتن از ویتنام خواستند تا به روسیه اجازه استفاده از یک پایگاه نظامی سابق آمریکا در این کشور را ندهد.

آمریکا از ویتنام خواست اجازه استفاده از پایگاه های نظامی خود به روسیه را متوقف کند

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام سفر کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، ژنرال وینسنت بروکس فرمانده ارتش آمریکا در حوزه اقیانوس آرام امروز چهارشنبه از ویتنام خواست تا به روسیه اجازه ندهد از پایگاه نظامی سابق آمریکا در این کشور برای سوخت گیری هواپیماهای مجهز به کلاهک هسته ای خود استفاده کند.

بروکس گفت که پروازهای هواپیماهای روس در منطقه گوآم نزدیک مرزهای آبی آمریکا در اقیانوس آرام انجام می شوند و تنشهایی را میان چین به عنوان متحد آمریکا و ژاپن ایجاد نموده اند.

وی اضافه نمود هواپیماهای روسیه که در منطقه گوآم پرواز می نمایند توسط تانکرهای این کشور که آمریکا در زمان جنگ ویتنام به این منطقه منتقل نموده بود، سوخت گیری می شوند.

فرمانده ارتش آمریکا در حوزه اقیانوس آرام تأکید کرد که برای بهبود روابط واشنگتن و هانوی پایتخت ویتنام اجازه استفاده از پایگاه نظامی سابق آمریکا را برای نمایش های قدرت در حوزه اقیانوسیه لغو کند.

پ

منبع: تسنیم
انتشار: 27 شهریور 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 688

به "آمریکا از ویتنام خواست اجازه استفاده از پایگاه های نظامی خود به روسیه را متوقف کند" امتیاز دهید

1 کاربر به "آمریکا از ویتنام خواست اجازه استفاده از پایگاه های نظامی خود به روسیه را متوقف کند" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمریکا از ویتنام خواست اجازه استفاده از پایگاه های نظامی خود به روسیه را متوقف کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید