اروپایی ها چه قدر کار می نمایند؟

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، متوسط ساعت کاری تمام وقت اروپایی ها تا انتها سال 2016 حدود 38 ساعت بوده است.

اروپایی ها چه قدر کار می نمایند؟

به گزارش خبرنگاران، مرکز آمار اتحادیه اروپا خاطرنشان کرد متوسط ساعت کاری تمام وقت در 28 کشور عضو اتحادیه اروپا تا انتها سال 2016 حدود 38 ساعت و متوسط ساعت کاری پاره وقت در همین بازه زمانی معادل 20 ساعت کار در هفته بوده است.

بیشترین ساعت کار هفتگی تمام وقت در این دوره مربوط به اسلوونی، کرواسی، مجارستان، جمهوری چک و اتریش با 40 ساعت کار در هفته بوده است. کمترین میزان کار تمام وقت میز مربوط به فرانسوی ها با 35 ساعت کار در هفته بوده است و پس از این کشور، بلژیک و لیتوانی با حدود 37 ساعت کار در هفته قرار دارند.

از طرف دیگر میزان کار پاره وقت در کشورهای مختلف اروپایی با یکدیگر متفاوت بوده است. بیشترین متوسط کار پاره وقت در کشورهای کرواسی، مجارستان، اسلواکی، ایتالیا و فرانسه با 23 ساعت و کمترین ساعت کاری در دانمارک با 13 ساعت کار در هفته به ثبت رسیده است.

این میزان کاری شامل روزهای تعطیل، مرخصی های درمانی و تعطیلی های مخصوص هر شرکت نیز می گردد. هم چنین آمار مرتبط با بیشترین و کمترین میزان ساعات کاری تمام وقت و پاره وقت تا انتها سال 2016 در منطقه یورو مشابه آمار اتحادیه اروپا است.

منطقه یورو شامل 19 کشور بلژیک، آلمان، استونی، ایرلند، یونان، اسپانیا، فرانسه، ایتالیا، قبرس، لتونی، لیتوانی، لوکزامبورگ، مالت، هلند، اتریش، پرتغال، اسلوونی، اسلواکی و فنلاند است که از یورو به عنوان واحد پولی خود استفاده می نمایند. اتحادیه اروپا نیز دارای 28 عضو است که شامل 19 کشور عضو منطقه یورو به علاوه انگلیس، بلغارستان، مجارستان، لهستان، دانمارک، سوئد، کرواسی، جمهوری چک و رومانی است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 387

به "اروپایی ها چه قدر کار می نمایند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اروپایی ها چه قدر کار می نمایند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید