ازدواج سلطان 50 ساله مالزی با دختر شایسته روسیه

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، خبرنگاران: دختر شایسته سابق مسکو که با محمد پنجم کلانتان، سلطان مالزی، ازدواج کرد، اولین عکس خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشت و پس از 6 ماه به شایعات انتها داد.

ازدواج سلطان 50 ساله مالزی با دختر شایسته روسیه

ریحانا اوکانا پترو، 25 ساله، که با محمد پنجم کلانتان 49 ساله ازدواج کرد، در نهایت راضی شد که عکسی از مراسم عروسی خود را در صفحه اینستاگرامش منتشر کند.

علاوه بر عکس عروسی، او عکسی از فرزندش را نیز منتشر کرد.

این زوج مشهور، صاحب فرزندی پسر، با نام تنگکو ایمایل لئون، در ماه می 2018 شدند، اما از آن موقع تاکنون هیچ عکسی از او منتشر نکردند.

در واقع این دو عکس اولین عکس های این زوج مشهور پس از ازدواجشان است که عکس العمل های زیادی از مردم و طرفدارانشان را به راه انداخت.

او حتی عکس هایی از دوران بارداری اش را نیز منتشر کرد و در توضیحات آن نوشت: یکی از سخت ترین دوران زندگی من، دوران بارداری ام بود. او حتی به خاطر بارداری، مجبور شد که 3 ماه در بیمارستان بستری گردد.

پس از ازدواج او، بیانیه ای با این مضمون منتشر شد: سلطان کلانتان در راستای انجام مسئولیت های خود به عنوان رئیس دولت، یک ستون ثبات، منبع عدالت، هسته وحدت و... به مردمش خدمت نموده است.

با تور مالزی سفر کنید.

ریحانا اولین پست اش در اینستاگرام را در اوایل جولای منتشر کرد. او که به دلیل همسرش به اسلام روی آورد، در اولین پیست اش نوشت: من خوشحالم که از این به بعد لحظه های شاد زندگی ام را با شما به اشتراک می گذارم.

او همچنین در صفحه اش در خصوص اولین دیدارش با سلطان نوشت: ما همدیگر را در بهار 2017 در اروپا ملاقات کردیم. در آن موقع من دوست جواهرسازم، جیکوب آرابو، همکاری می کردم. پس از اولین دیدارمان، او مرا به شام دعوت کرد. راستش من او را نمی شناختم و زمانی که از او خواستم خودش را معرفی کند، او گفت که سلطان مالزی است. من هم فکر می کردم که شوخی می نماید، از این رو در جواب به او گفتم: من هم ملکه مسکو هستم. ما تمام عصر آن روز را با هم حرف زدیم و در نهایت شماره تلفن هایمان را به هم دادیم.

طبق گزارشات، این زوج عروسی مجللی را در سالن کنسرت بارویخا در مسکو برگزار کردند. از روی تنها عکس عروسی آن ها می توان فهمید که لباس عروس او با گل های توری تزیین شده بود؛ و این در حالی بود که همسرش لباس سلطنتی آبی رنگ خودشان را به تن نموده بود.

منبع: برترین ها
انتشار: 8 تیر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 366

به "ازدواج سلطان 50 ساله مالزی با دختر شایسته روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ازدواج سلطان 50 ساله مالزی با دختر شایسته روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید