از 11 سال تا 81 سال!

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، مالزی یک ورزشکار 81 ساله را به بازی های آسیایی فرستاده تا رکورد مسن ترین ورزشکار حاضر در یک تورنمنت را از آن خود کند.

از 11 سال تا 81 سال!

به گزارش خبرنگاران، همیشه رکوردها در بازی های آسیایی اهمیت فراوانی را دارند اما برخی از این رکوردها نه در میدان مسابقه بلکه در خارج از میدان ثبت می شوند. جوانترین و مسن ترین ورزشکاران حاضر در یک تورنمنت همیشه جزو چهره ها هستند اما در این دوره از رقابت ها میان جوانترین و مسن ترین ورزشکار حاضر در رقابت ها یک فاصله سنی عجیب وجود دارد. اضافه شدن رشته وری به این دوره سبب گردیده تا ورزشکاری در دهه نهم زندگی اش در این تورنمنت حاضر باشد. آنچه یک رکورد منحصر بفرد در تاریخ تورنمنت های ورزشی است.

مالزی یک ورزشکار 81 ساله به نام لی هیونگ فانگ را برای مسابقات بریج رشته پاسور بازی های آسیایی 2018 انتخاب نموده است. مسابقات بریج سال جاری به بازی های آسیایی اضافه گردیده اند.

هیونگ فانگ درباره حضور خود در بازی های آسیایی، اظهار کرد: خیلی خیلی خوشحال هستم که در بازی های آسیایی جاکارتا حضور خواهم داشت. من مسن ترین ورزشکار تیم مالزی هستم، امیدوارم که بتوانم با هم تیمی هایم همراه شوم و همگی بتوانیم از بازی های آسیایی لذت ببریم. من بازیکنان زیادی پرورش داده ام. لی مربی بریج در باشگاه رویال لیگ کوالالامپور است.

پیش از این در بازی های مشترک المنافع سال جاری یک ورزشکار 79 ساله برای اولین بار حضور پیدا نموده است. او از کشور کانادا بود و در رقابت های تیراندازی شرکت کرد اما لی هیونگ فانگ با حضور در بازی های آسیایی این رکورد را شکست.

جوانترین ورزشکار این رقابت ها هم از کاروان مالزی می آید. ایان نوریمان امری 11 ساله در مسابقات اسکیت برد بازی های آسیایی شرکت می نمایند. لی 70 ساله پیرتر از جوان ترین ورزشکار رقابت هاست.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: iran-varzeshi.com
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 23

به "از 11 سال تا 81 سال!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از 11 سال تا 81 سال!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید